maandag 15 oktober 2012

Anita's huisjes

Hier istie dan, zoals beloofd, de huisjesquilttop van Anita. Zij heeft zelf geen blog dus gebruiken we mijn blog even als etalage.
Ik vind het een plaatje. En zien jullie die lieve Sjors in de deur van haar grote huisje zitten? 
Het is haar schat van een bruine labrador van 2 jaar oud.

Op deze foto (rechts) zijn de kleuren niet helemaal o.k. In het echt zijn ze zoals op de foto boven. Het is een quilt geworden met een hele heldere uitstraling. En ik ben fan!


Omdat de achterkant niet helemaal passend was heeft ze er een paar randen ingemaakt. 
Mooie oplossing he.


Inmiddels schiet zij ook al aardig op met het doorpitten.
Ik denk dat zij straks een van de eersten (misschien wel de allereerste) zal zijn, die haar huisjesquilt af heeft. Nou ja, op de bedenkster na dan natuurlijk.

Fijne dag en tel je zegeningen!

16 opmerkingen:

Berna zei

Prachtige stad is dit geworden Anita. Ger, dank dat je deze stad wilde etaleren.

Annelies zei

Wat een prachtige quilt van Anita. Wat is het snel gegaan. Maar ja, het is ook weer even dat ik hem in het echt zag.

AnitaS zei

Wil je mijn complimenten aan Anita doorgeven. Het is een prachtige quilt geworden.

quiltmarjanneke zei

Geen straf dit te showen op je blog Gerda! Complimenten aan Anita!

Vlijtige Handjes zei

Anita wat een pracht is het geworden met je lieverd!!

Anoniem zei

Complimenten aan Anita!! Wat een prachtige quilt, om van te smullen! Lief dat je hem hier aan ons laat zien Gerda! Groetekens!!

Pauline zei

Dankjewel dat we van Anita's quilt mee mogen genieten op jouw blog, ik had dit plaatje niet graag willen missen, complimenten aan Anita, wat een schitterend geheel!

Chris zei

Oh Anita wat heb je er een enige quilt van gemaakt! Hartstikke leuk in dat rood en helemaal met Sjors als waakhond! Geweldig!
Dank je wel Gerda dat je even 'etalage' wilde zijn.

Ineke zei

Prachtige stad heeft Anita gemaakt, prachtig en ze heeft het prachtig opgelost om wat banen aan de achterkant te naaien! En de labrador is een schatje.
Groetjes,

Ineke Hulzebos

Anja.M zei

Wat een schitterende quilt Anita, zo leuk met de hond erbij.
Ik vind het knap om zoveel huisjes te maken, wat een werk !
Quilt groetjes Anja.

Willy zei

Prachtige huisjesquilt van Anita,erg leuk met het grote huis en Sjors. Leuke speelse oplossing voor de achterkant. Wij hebben geluk dat je 'm hier laat zien. Groetjes,

Johanna Zweden zei

wouw wat schitterend, petje af, en leuk die hond voor de deur, dat maakt het net even iets eigens
Vind de achterkant, mooi opgelost.
Fijne dag groetjes Joke

sylvia zei

alle complimenten voor Anita: prachtig gedaan en al af........heerlijk!! En al aan het doorpitten!!!
heel veel succes met het afmaken, hoor!!
wij struggelen nog even door......DD en ik....pfiew

groetjes van dichtbij........;0)
Sylvia

Bernadet zei

Prachtig, die wil ik wel een keertje in het echie zien!

Anita zei

Prachtig en dat hondje voor de deur is zo enig.

Anoniem zei

Prachtige huisjesquilt van Anita. Ik vind het ook zo mooi dat alles in het rood is. Prachtig. Groetjes Wilma