dinsdag 25 november 2014

Quiltje voor Roosje

Zo, meteen maar even een blogje over de hexjes er achteraan.
Hij schiet al aardig op; ik ben aan de laatste rand gekleurde hexjes bezig.


Hierna nog een randje van de blauwe hexjes.
En dan de brede rand.
Voor dat stofje ging ik op jacht in Veldhoven.
En dat viel, tegen alle verwachting in, nog niet mee.
Ik had er al twee gekocht, wel leuk maar helemaal tevreden was ik toch niet.
En toen...
zag ik deze!


Ja, dat was hem!
En kijk eens hoe leuk hij er bij staat.


En voor de achterkant roosjes voor ons Roosje.


En nu gauw lekker verder.
O, maar eerst nog even stofzuigen :(

Tel je zegeningen.

9 opmerkingen:

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Wordt mooi, Gerda!!!!

Willy zei

Wat een lief en vrolijk quiltje wordt dat voor Roosje.

Marjolein zei

Ja idd die roze met witte stippen maakt het helemaal af!

Berna zei

Helemaal leuk die stippen er omheen!

Klaske zei

Prachtige rand, maar ik vind die roosjes ook erg mooi!

Merian zei

Dat wordt een hele mooie quilt voor Roosje!!

Rya, Rotterdam zei

Roze met witte bolletjes.... een trouvaille!!! Helemaal af!!
Groet, Rya

Monica zei

Oh ja, Gerda wat maakt die rand met stipjes hem nóg vrolijker. succes met de afwerking

qm zei

wordt echt superleuk Gerda...