woensdag 22 juli 2015

Echt de allerlaatste van de bruiloft

Nee, echt hoor, dit zijn écht de allerlaatste. 
Maar ik vond ze zó leuk dat ik ze echt nog even met jullie wilde delen.
Deze serie werd door de fotograaf gemaakt tijdens "ons" lied.
We hadden met z'n allen, dat wil zeggen Wim, ik, Bas, Joukje, Maaike en Pieter, een lied ingestudeerd op de wijs van "Op een onbewoond eiland".
Verschrikkelijk veel voorpret hebben we er van gehad en kijk, dit was het resultaat ...






Top hè?!

p.s. Sorry voor de rare stukjes aan boven- en/of onderkant van de foto's; dat komt omdat ze nog op de USB stick van de fotograaf zaten.

9 opmerkingen:

Floor zei

Nou het is duidelijk, dat was een fantastisch leuk lied!!!
Wat heerlijk als mensen zo kunnen lachen.

Quilting Moesje zei

Voorpret en dan op zo' n lol op de dag zelf :0))
Geweldig !

Rya, Rotterdam zei

Jullie zessen hadden in ieder geval eer van jullie werk. Het is lang geleden dat ik mensen zo heb zien schateren... jullie mogen blij zijn dat ze er niet in gebleven zijn. Het is leuk om de foto's te bekijken; ik ging vanzelf meelachen, zo aanstekelijk!!

Merian zei

GEWELDIG!!

Lida zei

Wat een gave foto's, jammer dat de tekst er niet bij stond, wat het was duidelijk hilarisch! Groetjes
Lida

Wilma Kuin zei

Haha.... duidelijk!!

Vlijtige Handjes zei

Heerlijke foto's. Ik kan nog steeds het boek openslaan en genieten. De voorpret is zeker geslaagd zo te zien!

Yvonne zei

Wat een leuke foto's het plezier spat eraf! Ook onze kleindochter is vorige week 4 geworden, wat een leuke leeftijd hè? Het worden al hele dametjes!

Quiltpassion.blogspot.com zei

Leuke foto's, wat een pret hadden ze! En wat een voorpret, dat kan ik me helemaal voorstellen!
Groetjes, Cisca