donderdag 24 december 2015

Bijna Kerstmis 2015

Op mijn Feestboekpagina heb ik de afgelopen dagen steeds één van mijn kerstquilts laten zien.
En opeens realiseerde ik mij dat ik dat hier helemaal niet heb gedaan.
Dat kan natuurlijk niet!
Dus........ hier komen ze




En de borduurwerkjes 


Ho, even de krans er tussendoor.








En mijn pronkstuk van ruim een meter hoog.
Deze glinstert je tegemoet in het kaarslicht door het vele gouddraad en kraaltjes in de rand van de rok, in de kraag en in de Keltische motieven langs de randen. Prachtig, al zeg ik het zelf ;)
Zo, dat zijn ze op één na.
Maar die komt er vanavond op te staan.

Inmiddels is mijn enkel ingetapet en strompel ik met een kruk af en toe door de kamer.
Wim is nu de boodschappen aan het doen en de ramen, nou die worden dus niet gewassen vóór de Kerst.
Gelukkig kunnen we er nog door heen kijken ;)

Tel je zegeningen.

4 opmerkingen:

Wilma Kuin zei

Prachtig!!

Fijne dagen!

Tineke Machiela zei

stuk voor stuk Plaatjes..
fijne dagen met je gezin Gerda...

Ineke zei

Wat een schitterende quilts, borduurtjes en krans!
Fijne feestdagen!

Guusje, zei

Wat een mooie quilts en je borduurwerk prachtig. Veel beterschap en ik wens jullie hele fijne en gezellige Kerstdagen.