zaterdag 30 april 2016

Etiketje

Eindelijk, na 8 jaar(!), een etiketje op Anna's quiltje.
Nu alleen nog eentje op Emma's quiltje. 
Moet ik maar zo snel mogelijk doen dan zit her er nog nét voor haar 5e verjaardag op. 
Ik weet niet wat dat is met mij en etiketten maar dikke vriendjes zijn we in ieder geval niet, tja...
Alle andere kinderquiltjes hebben er inmiddels wel eentje.
Die van Juul en Saar heb ik gewoon op de achterkant geborduurd maar daar is de stof niet altijd geschikt voor.
Juultje

Sarah
Roos
O jee, nu kom ik er achter dat Roos er ook nog geen eentje heeft.
Nou, nog twéé te gaan dus. Ik neem me heilig voor om ze dít weekend nog te maken!
Het schattige etiketje van Anna heb ik bij Dorry gekocht en gelukkig heb ik er een paar uit de zelfde serie mee genomen dus ik kan zó aan de slag. 
Geen smoezen meer om het verder uit te stellen ;)
Fijn weekend en vergeet het niet hé;
Tel je zegeningen.

3 opmerkingen:

Wilma Kuin zei

Heerlijk om een label op je werk te maken. .. mooi hoor!

Guusje, zei

Wat een prachtige quilt is het geworden.

Marguerite zei

Ik heb ook nog een paar quilts zonder label.
Je hebt dus niet alleen dit probleem.
Maar wat lees ik op je labels Cornwerd??
Wonen we dan vlak bij elkaar?
Ik woon in Makkum..