woensdag 20 juli 2016

Heerlijk weer met bijpassend werkje

Met het soort weer waar we nu mee verwend worden wil ik altijd ook een zomers werkje om handen hebben. Voor mij nu geen kerstwerkjes, al zijn ze nóg zo mooi.
Ik heb mijn zomerse borduurwerkje er weer bij gepakt. 
En nee, het komt wéér niet af deze zomer. Maar dat geeft niet.
Ik kan dat niet; in de zomer met iets winters bezig zijn en in de winter met iets zomers bezig zijn. 
En ja, ik snap ook wel dat mijn projecten dan nooit klaar zijn in het juiste jaargetijde maar soit! 
Oftewel het zij zo.
Dan maar een jaar (of twee, drie, vier 😉) later.
Geeft niets, voor mij werkt dit nu eenmaal het lekkerst.
En dus ben ik nu hier weer lekker mee bezig, naast de vrolijke quilt natuurlijk.
Dit past nu helemaal bij mijn stemming!
En ondertussen heeft Saartje nog even voor mij gecheckt of de vriezer zijn werk nog wel goed doet.
Want dàt hoort natuurlijk ook bij dit weer hè!

Tel je zegeningen.

1 opmerking:

Berna zei

Nou Ger, je bent toch al een heel eind gevorderd. Komt vast goed. Lekker doen wat je leuk vindt.
Schatje die Saartje.
Fijne dag!