maandag 6 maart 2017

Eindelijk een quiltwinkel ...

De volgende morgen op ons gemak weer opgestaan en het adres van Katja's Quiltshop in de TomTom gezet.
Het was niet zo heel ver dus ik zou alle tijd hebben om daar rond te neuzen, wat een heerlijk vooruitzicht.
Bram van de TomTom wees ons feilloos de weg alleen op het eind was het even zoeken. De winkel bleek zich op een industrieterreintje te bevinden zonder straatnamen maar gelukkig hadden we onze mond bij ons en konden we het dus even aan een voorbijganger vragen.
En ja hoor, gevonden. Ik meteen uit de camper gesprongen en aan Wim over gelaten om een parkeerplekje te vinden.
Katja's bleek te huizen in een mooie ruime winkel. En tot mijn verbazing géén Mille Fiori aan de wand.
Was waarschijnlijk op tournee ;)
maar genoeg ander moois te zien hoor!
Katja zelf was ook niet aanwezig, Zij had juist die dag een vrije dag maar dat werd ruimschoots goed gemaakt door twee uiterst vriendelijke medewerksters. Waarvan eentje (uiteraard) van Nederlandse afkomst en zij heeft zelfs een broer in Amsterdam wonen maar zelf was zij er nog nooit geweest. Afijn, een gezellig praatje is dan snel gemaakt.
En natuurlijk moesten er wat lapjes mee genomen worden.
Zie hier de buit:
Allemaal voor de Green tea and Sweet beans. Het centimetertje (oranje) kreeg ik er als cadeautje bij.
Na een half uurtje kwam ik blij weer naar buiten. Natuurlijk nog even een foto vóór de winkel gemaakt 
en toen op naar ons volgende doel, Dutch Lake  Campground. 
Ja, je raadt het al, Nederlandse eigenaar.
 Maar niet heus, die had de boel inmiddels verkocht bleek later.

3 opmerkingen:

Yvonne zei

Leuk hoor om de winkel van Katja weer even van binnen te zien. En kijk alweer uit naar het volgende verslag. Wij stonden een paar jaar geleden ook op de Dutch Lake Campground in Clearwater!

BezigeBijMirjam zei

Het was eben rijden, maar dan heb je ook wat. Leuk dat je zo gezellig hebt kunnen praten met de dames van de winkel. En leuke aankopen.

Ineke zei

Volgende keer als ik door Kamloops reis, ga ik ook aan bij deze winkel, zeker weten!!!