zaterdag 9 december 2017

Reacties

Ik kreeg een berichtje op Facebook dat er hier geen reacties geplaatst konden worden.
Even zelf geprobeerd en inderdaad het lukte mij ook niet en dus lag het aan mijn blog.
Na enig zoeken kwam ik er achter dat in Google ergens "reacties uitschakelen" was ingesteld.
Hoe dat was gebeurd? Geen flauw idee 😐
Maar gelukkig is het euvel nu verholpen.

Inmiddels hangen hier al weer aardig wat kersterige quiltjes aan de muur.
Ik ben geloof ik nog nooit zo vroeg geweest.
En dat terwijl ik juist nog zo lang aan de zomer bleef hangen dit jaar.
Misschien door het weer?
 Ik vind het heerlijk die winterse buien, maar ja, ik hoef er dan ook niet doorheen te baggeren. 
Lekker vanuit mijn luie stoel bij het kacheltje of de haard 

een beetje lezen, borduren en natuurlijk heel veel quilten terwijl het buiten alsmaar kouder en mooier wordt. Ik geniet er van, ik hoop jullie ook!
Gister gezellig een dagje opgepast bij de heerlijkheidjes in Joure waar Saartje probeerde de sneeuwvlokjes op te vangen.

En Teun had zich lekker opgekruld voor de kachel in het duplo treinrailsje van Mats.
Hier had hij nét weer een pootje er uit gestoken. 
Een tel daarvoor lag hij er nog helemaal in.
Mafkees.

Groetjes.

En tel je zegeningen.

10 opmerkingen:

Ineke zei

Het ziet er gezellig uit bij je, kacheltje, open haard, heerlijk om binnen te zitten!
Leuke foto's van je kleindochter en grappig, de hond helemaal opgekruld.
Fijn weekend

Floor zei

Hij dacht zeker dan het een mandje was :-)
Ligt aan het weer hoor, die behoefte aan kerst en lichtjes.
Heb zelf ook al het één en ander neergezet en opgehangen, veel vroeger dan anders, en ook in de buurt zie ik al van alles wat op kerst lijkt.
Laten we er maar van genieten tijdens deze donkere natte koude dagen.

quiltlodge gerda zei

Dank je wel, jij ook een fijn weekend.

quiltlodge gerda zei

Het valt mij ook op dat bij zo veel mensen de kerstboom al staat. Zo snel zijn wij nog niet maar ik krijg er wel zin in. Ik denk ook dat het door het weer komt. Gezellig hè.

Yvonne zei

Heerlijk zo'n kacheltje en open haard!

quiltlodge gerda zei

Ja, lekker warm en nog gezellig ook. Ik ben er blij mee.

Quilt it and Dotty www.quilt-it.nl zei

Mijn blog heeft ook een poos die kuren gehad, kwam misschien ook door de nieuwe naam. Ik ben gewoon niet meer zo goed te vinden en blijkbaar verdwenen uit vele blogrollijsten...Maar wat is t mooi buiten zo he. En zo gezellig. Geniet van deze dagen...

Tineke Machiela zei

Wat een mooie leuke foto,s...vooral sneeuwvlokjes vangen op je tong...

quiltmarjanneke zei

Heerlijk die kerst/wintersferen! En ja: het lukt weer!

quiltlodge gerda zei

Gelukkig! Fijn dat je mij even hebt gewaarschuwd; dank je wel!