woensdag 17 december 2014

Vroeg!

Jeetje jongens, had ik toch vanochtend om half acht al een man in de keuken op zijn knieën liggen.
Helaas niet voor mij maar voor de vaatwasser.
 Maar toch ...
Gelukkig had ik gister een mailtje gekregen dat ik hem tussen half acht en 12 uur kon verwachten maar ja,  wie verwacht hem dan ook daadwerkelijk om half acht??? 
Ik niet!
Maar goed gelukkig had ik het zekere voor het onzekere genomen en was ik om half acht inderdaad gedoucht en aangekleed.
 Anders had het nog wel eens een bedenkelijke situatie kunnen zijn geworden.
Afijn, de man had er zin in en ging direct aan de slag en ik dus ook, met koffie voor hem zetten. 
Hij had er namelijk al een rit van een uur op zitten.
En een uurtje later stond mijn nieuwe vaatwasser keurig ingebouwd klaar voor zijn taak en zat de jongen achter zijn bakkie.

Oh verdorie, jullie hebben er niks van gemerkt maar ik heb zojuist voor de tweede keer vandaag mijn zelfgebakken crackers aan laten branden. Keuken blauw en crackers in de vuilnisbak :((

En dat terwijl ik gister juist net heel goed nieuws van de neurologe heb gekregen over de situatie in mijn hersenen. 
Je zou bijna aan de vrouw haar kundigheid gaan twijfelen.

Samen met Maaike heen geweest en daarna meteen aan de thee met taart vanwege het goede nieuws en daarna gezellig samen nog wat Kerstinkopen gedaan.




En nu ga ik nog even op pad voor een kerstboom.
Tel je zegeningen!

9 opmerkingen:

quiltmarjanneke zei

Jeetje, dat was vroeg, gelukkig was je goed voorbereid! En fijn: goed nieuws! Tot morgen?!

Sis Voorn zei

Leuk stukje op tafel !

Rya, Rotterdam zei

Hoe laat je je "zelfgebakken crackers" dan aanbranden?? Bij het bakken al of bij het later roosteren of wat?? Gebruik je geen kookwekker?? Daar zweer ik bij, al jááááren. Tegenwoordig gaat er bij mij ook wel eens wat mis, laat ik de aardappels droogkoken, omdat ik vergeet dat ze opstaan, gebruik ik dubbel citroensap en is de dressing niet meer te eten. Ligt aan de leeftijd, hoewel ik een stuk ouder ben dan jij. Wat geheugen betreft zou ik nog wel vijftig willen zijn. Nou ja, je hebt goed nieuws en dat is een high five waard!!
Gewoon doorgaan met het bakken van je eigen crackers. Dag Meis, groet, Rya

Unknown zei

Geweldig van dat goede nieuws :) Geslaagd voor de kerstboom?
Heel fijn weekend, liefs, Sonja

quiltlodge gerda zei

Hoi Rya, ik bak zelf crackers van noten, zaden en ei. Die moeten 20 minuten in de oven maar helaas, ik was ze vergeten. Dus toen ik drie kwartier later in de keuken kwam zag jet daar blauw en waren mijn crackers ( voor de tweede keer die dag) zwart. Dom, dom, dom!

Saskia Smit zei

Dat is goed nieuws. Fijn om zo het nieuwe jaar in te gaan

Rya, Rotterdam zei

Niks dom, joh!! Gisteren stonden de piepers droog; wel de kookwekker gebruikt, maar die liep niet af. Had hem laten vallen.... tja dat komt er van.
Dagdag, Rya

Chris zei

Dat was inderdaad vroeg zeg!! Dat verwacht je natuurlijk niet echt. Maar fijn dat je afwasmachine werkt, vooral met de komende dagen.
Waarschijnlijk heb ik het een en ander gemist Gerda, onderzoek en zo in het ziekenhuis. Maar je hebt goed bericht gekregen! Fijn om dit jaar daar mee af te sluiten en het nieuwe er mee te beginnen.
Hele fijne en gezellige feestdagen!

Pauline zei

Meid, met wat fantasie een heerlijk begin van de dag! Gefeliciteerd met je goedwerkende hersenen, een keukenwekker zou misschien een goede aanschaf zijn en veel plezier met je kerstboomjacht.
Fijne feestdagen!