maandag 14 november 2011

Bezig voor de Kerst

  Drie vrolijke mannetjes wilden graag bij ons aan de muur om de boel wat op te vrolijken. En ik, ook de beroerdste niet, ben dus maar gauw aan ze begonnen en kijk eens, ze zijn al weer klaar. Leuke stofjes erbij gezocht voor een randje.
Vorig jaar heb ik er ook al eentje uit deze serie gemaakt en er komt er nog eentje, maar daar moet ik nog aan beginnen.

Nu eerst het kleine Sint-quiltje van Quiltende Wilma afmaken zodat dat hangt tijdens Sinterklaasavond.

Of nee, ik ga eerst Anna gezellig naar de peuterspeelzaal brengen.


O, nog even gauw;  dit is de volgende waar ik het net over had. Heerlijk werkje voor bij de t.v.
 Leuk zijn ze he?

Veel plezier vandaag!

17 opmerkingen:

Vlijtige Handjes zei

Ze zijn super leuk. Van wie zijn ze? Niet meer voor dit jaar maar volgend jaar begin ik in de zomer want er moet iets kerstigs aan de muur komen.
Groetjes Anita

Corry zei

Hoi Gerda wat is ie leuk en mooi geworden. De lapje passn er precies bij vindt ik. Gaat er ook een lichtje branden?
Groetjes Corry

Berna zei

Leuke stitcheries! Wordt vast gezellig bij jou met kerst.
Nog geen signalen dat er een kleinkind aan komt?
Veel plezier met Anna en het Sinterklaasquiltje.

Tineke Machiela zei

oeiii...wat LEUK !!! en mooie stofjes die er heel goed bij passen...:)
groetjes en tot donderdag
Tineke

Chris zei

Ze zijn ontzettend leuk, om te zien én om te maken.
Het verhaal van je vorige logje kreeg ik ook een keertje van mijn dochter!
En dan St. Maarten. Een geweldige gebeurtenis voor zo'n kleintje. En wat een mooie foto's Gerda!

Inge zei

Echt hartstikke leuk, Gerda. Ik zou willen dat ik wat meer tijd had, maar ja, helaas.... gelukkig heb ik mijn kerstquiltje voor dit jaar af.

Johanna Zweden zei

Wat zijn ze enig, en die anderen waar je nu aan gaat beginnen is ook schitterend
Groetjes Joke en is mannetje al weer weg! of thuis!

neeftje zei

wat een geweldig leuke stitchery's, waar heb je die vandaan?? groetjes

Anoniem zei

Wat een leukjes om te zien! En zo te horen is het ook leuk om te doen, ach, dat komt er bij mij vast ook nog wel eens van. Prachtige stofjes heb je er bij, echt leuk die rood-witte! Groetjes van Lupineke

qm zei

Dat ziet er leuk uit, samen met die stofjes, helemaal toppie.
groetjes en tot donderdag.

Yvonne zei

Wat een leuke stitchery's, gaat jou vast wel lukken om het af te krijgen, ben benieuwd.

Terray zei

Zoals vele reacties.....wat een leuke stitchery's zeg!!
Heerlijke kleine projectjes met een groots resultaat! Erg leuk hoor!!

Lieve Groetjes
Tertia

BlogS of Hariyanto zei

nice handycraft :)
happy visiting here , greetings from Makassar - Indonesia

Anita zei

Wat een leuk kerststicherietje. Is zo'n heerlijk werkje.

Anoniem zei

Ooooh, ze zijn SUPERLEUK!!!!!!!

Anoniem zei

Wat een leuke stitchery-en van wie zijn die patronen? Vind het zelf ook een heel leuk ontspannend werkje!
groetjes Marijke
www.quiltcrea.blogspot.com

Sieneke zei

hallo wat en leuke blog heb je ,ook ik ga jou zeker volgen ,en die stitchery wat lief ook ik heb er al eentje klaar,, grappig dat ik die ook op jou blog tegen kwam
gr freubelsien