maandag 21 november 2011

Bijna december

Langzaam maar zeker komen we in de stemming. Het weer buiten doet z'n uiterste best om aan de juiste sfeer mee te werken.

Nou, en dat lukt hoor..... koud, mistig. Ideale omstandigheden voor een gezellig sfeertje binnen.

Vanochtend bij het heerlijk snorrende kacheltje mijn Sint-quiltje afgemaakt.



De favoriete "Sinterti-jaas" boekjes van Anna weer tevoorschijn gehaald.





Zo, en kom nu maar op met die pepernoten, chocoladeletters, marsepein en suikerbeesten.
Ik ben er helemaal klaar voor en hoop dat jullie er net zo van genieten!


18 opmerkingen:

Vlijtige Handjes zei

Suikerbeesten dat is lang geleden. Het quiltje is erg leuk. Dat is scoren bij Anna.
Groetjes Anita

Yvonne zei

Leuk quiltje om te maken, schattig.

Willy zei

Ja hoor, een gezellige tijd.
Leuk quiltje heb je hangen.
Groetjes

neeftje zei

Heerlijke tijd is dit toch! Je quiltje is super!

Annelies zei

Wat een gezelligheid !

Anoniem zei

Wat een gezellig quiltje Gerda!
Ja, de gezellige wintersfeer komt er nu echt aan. Hier staat ook al een schaaltje pepernoten op tafel, om de komst van Sinterklaas te vieren.

Groetjes,
Ellen
http://elliesquiltplace.blogspot.com

Berna zei

Ook wij zijn er klaar voor en de kleintjes ook. Tekeningen worden gemaakt die de sint beloond met een leuk kaartje. Geniet ervan

Berna zei

Het quiltje is natuurlijk LEUK!!

Irena zei

oo wat is het gezellige tijd,december,en wat is Anna al gegroeid,en wat een prachtig boos haar,moet wel lachen,daar kijk ik altijd naar,want mijn dochter,toen ze klein was had dons haar en ik heb alles gedaan spelden met klitter band,om haar 3 haren bevestig,lol,hoedjes, haarbanden,groet irena

Guusje, zei

Leuk dat ik je weer gevonden heb en dat je ook bij blogspot bent. Je bent met mooie stitcheries bezig en de sinterklaassfeer helemaal geweldig.

foekie's fashion zei

Ja hoor, ik geniet ook van het sintgebeuren. Wij mogen weer surprises maken en als de kleinkids dat leuk vinden doen wij lekker mee. Fijne dagen gewenst en groetjes van Joke

Tineke Machiela zei

Leuk leuk Gerda:) wat staat het gezellig he....
fijne dag

jeannet zei

Ohh, wat heb jij een gezellig kacheltje te snorren Gerda, echt zo,n ouderwetse, mooi, sowieso ziet je huis er heel gezellie uit.

Anoniem zei

Wat ziet dat er gezellig en warm uit!

By Pastries zei

Heerlijk, gezellig!

wilma zei

Oh ik ben helemaal van slag!! Is altijd zo bijzonder om ene patroontje terug te zien,.. en nu zo groot!! Hij is prachtig!!

sylvia zei

wat een leuk quiltje heb je voor je kopfoto gebruikt!!!
en de boekjes van Sint en Kerst worden bij DD en mij het hele jaar gelezen door de ukken.....haha.
we hebben ze wel eens verstopt, maar dat hielp echt niet!!!!
groetjes, Sylvia

Anoniem zei

Oh, wat een mooi kacheltje, dat nodigt uit om heerlijk lang bij te zitten!
Geniet er maar lekker van!