maandag 14 november 2011

Heerlijk leesvoer voor deze tijd.

Mocht je nog een blad zoeken om lekker met een
kop koffie, thee of warme chocolademelk op de
bank of in je favoriete stoel bij weg te dromen, dan
heb ik hier twee absolute aanraders. Geweldige
ideetjes voor de komende feestmaand en heerlijk
sfeertje. Ik bestelde ze bij de Quilthoeve en had zede volgende dag al in huis.   In de Jeanne d'Arc staan bijvoorbeeld gemakkelijk uitvoerbare leuke ideeën voor Kerst en in Daphne's Diary zitten o.a. schattige cadeaulabeltjes die je er zo uit kunt drukken. .
Kortom, heerlijk om jezelf mee te verwennen of misschien wil de Sint je er wel mee verblijden :-)

En nee, ik ken niemand bij de Quilthoeve, maar ik ben er heel blij

mee en wilde daarom jullie deze tip niet onthouden. In de enveloppe vond ik ook nog dit schattige kaartje met twee pepermunthartjes. Ook weer leuk om gewoon gezellig ergens neer te zetten. Ik durf geen foto's van de inhoud van de bladen te geven want ik weet niet of dat wel mag. Maar echt, het zijn heerlijke bladen om in de decemberstemming te komen.

Veel plezier vandaag!

p.s.  de stitcherietjes van gister kocht ik bij Jookies jookieshandwerken.blogspot.com

6 opmerkingen:

Yvonne zei

Ja, dat lijken mij ook wel hele leuke bladen, misschien ga ik ze toch maar even vragen aan Sinterklaas.

Groetjes Yvonne

Chris zei

Ja, lekker lezen op de bank, dat is soms ook zo heerlijk. Ik ben net begonnen in een boek met .... schrik niet .... 1400 bladzijden. Over Italië in de 2e wereldoorlog. Prachtig en boeiend geschreven, anders had ik het al weggelegd.
Geniet maar lekker Gerda.

Berna zei

Het kerstblad heb ik ook. Prachtig en heerlijk om in te bladeren en te genieten. Ook leuk om weer ideetjes op te doen.

Anoniem zei

Wat een leuke bladen, ik ken ze allebei niet... Hopelijk komt daar snel verandering in! Geniet maar lekker van alle inspiratie! Groetjes van Lupineke P.S. Ik mail je snel verder

Irena zei

Lieve Gerda
leuk je weer te mogen begroeten,ja inderdat de kerst blad van Jeanne d 'ark is prachtig,en iedere keer weer mooie foto's,groetjes irena,en jouw stichery is mooi,ik ben echt verkocht aan stichery,kijk in mijn blog

Anoniem zei

Geniet van je nieuwe bladen, ze zien er zeker leuk uit!