woensdag 23 november 2011

Veronique Requena

Gister kreeg ik mijn langverwachte enveloppe uit Frankrijk. Ik zag het Pakkettenbusje van de postbezorger al aan komen rijden en was zelfs zo verwachtingsvol dat ik naar buiten en naar het hek ben gelopen om de grote envelop aan te pakken. En ja hoor, daar was hij...

De envelop met deze sticker. Snel naar binnen en gauw open gemaakt. De voorkant van de agenda hebben jullie vast wel al gezien op de blog van de Quilthoeve dus laat ik jullie zien wat ik zag toen ik hem opensloeg. Leuk he?
Het is een prachtige agenda met een week per twee bladzijdes; dus altijd in 1 oogopslag de hele week. En achterin nog eens 1 maand per bladzijde voor verjaardagen en/of andere gedenkwaardige dagen. Verder natuurlijk plek voor notities en adressen. Ik ben er heel blij mee. Ik had hem deze zomer al in een Frans blad gezien, maar kon hem daar niet bestellen omdat je een Frans adres moest hebben.
Maar... er zat nog meer in de enveloppe.


Een superhandige kalender om op te hangen. Daarvan laat ik jullie de binnenkant nog niet zien want dat ga ik het komende jaar doen, iedere maand een foto van die maand. Het bijzondere aan deze kalender is namelijk, dat er bij iedere maand een overheerlijk recept staat + een foto van een quiltje.


En kijk eens wat er ook bij zit > een patronenblad waar alle quiltjes op staan.

    Nog even een foto van de achterkant van de kalender met een klein voorproefje van de binnenkant. O jongens, mijn dag is goed, wat zeg ik? Mijn week is goed. En voor de liefhebbers, hier is nog veel meer te zien van Veronique en Lizzy.
www.borntoquilt.fr

Fijne dag!

21 opmerkingen:

Johanna Zweden zei

Wat een leuke kalender, daar zal je veel plezier van hebben.
Groetjes Joke

Anje-Grietje zei

wat zul je blij zijn..... de agenda is echt een beauty!
groetjes Anje.

Irena zei

wauw wat apart,veel plezier er mee,groet irena ik ga naar haar web

AnitaS zei

Dat is een agenda waar je het hele jaar blij van wordt.

Vlijtige Handjes zei

Oh wat leuk. Ik had hem al ergens op de toonbank zien liggen maar er niet ingekeken. De kalender lijkt me ook leuk. Meestal heb ik er een van de Langstore maar dit zou een leuk alternatief zijn.

Jane in Cumbria zei

Heerlijk, zulke post! Daar zul je lang plezier van hebben!
groetjes
Jane

Terray zei

Wat een verwennerij....is het al sinterklaas bij jullie?? ;-)
Ik heb vandaag mezelf ook een kadootje gedaan, hopelijk brengt de postbode mij het snel dan zal ik je het laten zien op mijn blog.
Trouwens ik zag ik je vorige logje het sinterklaasquiltje, wat een leukerd van Wilma en hij staat ontzettend leuk zo boven jullie kacheltje.
Eén en al gezelligheid daar bij jullie in huis

Groetjes
Tertia

Corry zei

Woouaaaaaw ziet er goed uit, je hebt je zelf maar lekker verwend met al dit moois en ik kijk uit naar de maandelijks afbeelding:) Fijne middag toegewenst Corry

Guusje, zei

Ze zijn beide erg mooi en handig kan me voorstellen dat je ernaar uit keek. Dat wordt een heel jaar genieten.

sylvia zei

wat een heerlijk pakket!!! Kun je een vol jaar van genieten, groetjes, Sylvia

Else zei

Wat een heerlijk gevulde vlop, en je Sint-quiltje erg LIEF!! FIjne avond, knuffel Else

Joke zei

Gezellige kalender zeg! En wat een lieve foto van je (klein)kind(jes).

Willy zei

Daar heb je nu al voorpret van en dan nog een jaar in gebruik. Het ziet er ook heel mooi uit.
Veel plezier ermee.
Groetjes

Chris zei

Wat een enige agenda en kalender! Zo apart. Geen wonder dat je de post tegemoet liep (rende). Heel veel plezier er mee.

Yvonne zei

Wat een leuke agenda en kalender. Ik zal hem in het weekend eens even goed bekijken.

Groetjes Yvonne

MarianneD zei

Wat een heerlijke post! Wat zal je daar het hele jaar plezier van hebben...;-
Fijn weekend!)

Inge zei

Wat een gave agenda en kalender! Kan me voorstellen dat je daar helemaal weg van bent.

Janny de Roo zei

Wat een gezellig blog heb jij. Ik heb me ook maar even aangemeld als volger...! (via Joke)

groet, Janny

Anoniem zei

Pracht agenda en pracht kalender!
Dus ... we krijgen volgend jaar iedere maand een nieuwe foto van de maand en een quilt van jouw hand te zien dan? ;-)
Goe weekend Gerda!

By Pastries zei

Mooie agenda zeg! Daar wordt je echt gelukkig van:-)

Madammeke Ongeduld zei

super nu kan je toch geen afspraken en andere dingen meer vergeten