zondag 3 mei 2015

Randje per week

Ik zou vandaag doorgaan met de Log Cabin voor Saartje maar ....
Net een belletje vanuit een auto
"Omaaaaaa, we komen naar je toehoe!!!!"
Gevolgd door een helder klein stemmetje
"Jaaaaaaa!"
Ze zijn onderweg naar het Makkummer strand en
komen daarna nog even langs.
Héérlijk.
Wat ben ik toch blij dat geen van mijn kinderen ver weg woont.
Dus ...
Hup, alle lapjes weer aan de kant gegooid en maar even de randjes per week er bij gepakt.
Dat leg ik zo weer weg als Teun  begint te brullen omdat er een auto het pad op komt rijden.
Ja, bij mij kom je nooit onopgemerkt aan de deur ;)
Eerlijk gezegd loop ik inmiddels niet alleen een jaar meer achter maar ook nog een goeie maand.
Afijn, lopen we wel weer in in de vakantie.
 En anders maar niet.
Het is leuk om te doen 
(dat wil zeggen,  zónder tijdsdruk. 
Mét is wat mij betreft de lol er snel af; ik ken mezelf)
Nieuwsgierig geworden hoever ik ben?
Kijk maar even mee.

Zo ver dus.
Inmiddels is de zon hier ook verdwenen. 
Jammer, vanochtend nog heerlijk in het zonnetje gelopen met Teun maar dat wordt
straks de regenkleding weer aan. :(

Tel je zegeningen

5 opmerkingen:

Ineke zei

Mooie borduurlap-randjes! Gezellig dat je kinderen weer geweest zijn.
Liefs, Ineke

Rya, Rotterdam zei

Mooie randjes, heel decente kleurtjes. Die Teun toch, wat een beveiliger!! Hier heb ik op ZONdag ook de zon gezien.... heerlijk, maar regen is broodnodig voor Moedertje Natuur die zo haar best doet om alles groot te laten groeien (en ons altijd weer te boeien... wie zei dat ook al weer.... nou ja).... Groet, Rya

quiltlodge gerda zei

Hoi Rya, nou geregend heeft het hier hoor! Met bakken kwam het naar beneden. En inderdaad, het was wel even nodig en de tuin is meteen een stuk groener. Heerlijk.

Johanna Zweden zei

Mooi je randjes

heerlijk zo een dagje met de kinderen
Fijne dag vanuit een regenachtig Zweden

Chris zei

Randjes, lapjes, alles gaat de hoek in als die Heerlijkheidjes van jou komen! Geen tijdsdruk hoor, nergens voor nodig!