donderdag 25 april 2013

Niet gelukt

Potverdorie, het is niet gelukt.
Mijn schoottopje heeft bijna 6 uur staan pompen en gaf er toen de brui aan.
Deed ook meteen maar helemaal niks meer. 
Geen oude logjes dus, maar ik ben al lang blij dat er weer leven in mijn vriendje zit en ik nu dus een nieuw logje voor jullie kan schrijven.
Koen heeft mij gisteravond voor gedaan hoe te importeren, maar na 1,5 uur pompen moest ik echt weer naar huis voor Teuntje en besloten we dus dat ik het vandaag opnieuw zou proberen. 
Zonder resultaat dus. Ggggggrrrrrr.
Bij weblog kunnen ze mij niet verder helpen en bij Blogger kan ik geen helpdesk vinden waar je gewoon antwoord op je vragen krijgt. Inmiddels wel mijn vraag voorgelegd op het forum maar nog geen antwoorden gekregen.
Zeer frustrerend dit!
Afijn, maar snel over naar iets leuks.
Het proeflapje van de hexagonnetjes is een schattig poppequiltje geworden.
(Of had ik dat al laten zien?)

Vorige week hadden we de drie heerlijkheidjes alledrie tegelijk hier om op te passen.


En doordat Juultje hier geslapen had zat zij nog aan het ontbijt toen opa Emma had opgehaald.
Dus dronken ze samen een bekertje thee en aten ze samen hun rozijntjes op.

  Keken ze samen Hoela en Hoep 
 en aansluitend natuurlijk de Teletubbies
 Emma met een bedenkelijk vingertje in haar mondje

 en even later stemde Juultje daar mee in met een zeer bedenkelijke frons.
Na de Teletubbies ging de televisie weer uit en werd er heerlijk samen gespeeld.
Het hobbelpaard is favoriet en Juultje helpt Emma daar graag een handje bij.
Goed luisteren; Juultje maakt het geluid van een hard voorbij racende motor er bij. 
Jeng jeng jeeeeeng!!!
's Middags kwam Anna er ook bij en zij is dan altijd zo moe van een week school dat zij graag een uurtje met opa of oma samen op de bank ligt. Het liefst met een leuk filmpje of de herhaling van Sesamstraat van de vorige avond er bij.
Juultje had 's morgens al een paar uurtjes geslapen dus die had nu niet zo'n zin om weer naar bedje te gaan en dus kroop zij er gezellig eventjes bij met Lala terwijl Emma heerlijk lag te dutten. 

Om vijf uur werd het hele spul weer opgehaald en kropen opa en oma eerst maar eens een uurtje samen op de bank. 
Even uitpuffen na een heerlijk dagje.
Sorry, geen foto van ;).

12 opmerkingen:

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Jaaa de teletubbies is ook hier favoriet, vooral bij Valentijn van 1 jaar.
Heerlijke meiden hoor, super gezellig. Maar dat uitpuffen snep ik helemaal. Heerlijk als ze komen maar ook heerlijk als ze weer gaan
Maar ik zal iets gemist hebben want ik begrijp je probleem met Blogger niet.......
groetjes
Wietske

Martine zei

Wat een heerlijk stel om op te passen maar drie? ik ben al gevloerd als er twee weer opgehaald worden.
En weblog heb ik maar opgegeven, snap niets van het importeren.

quiltmarjanneke zei

Dat pompen, daar snap ik niks van! Maar die 2 dametjes... Als ik naar de foto kijk lijken ze haast wel een tweeling!

Berna zei

Als er iets mis gaat, zit ik meestal ook met mijn handen in mijn haar hoor. Maar wat weer een leuke foto's van de meisjes. Wat begint Emma op Anna te lijken! Je kunt goed zien dat het zusjes zijn. Leuk hoor!
Het poppenquiltje is een snoepie. Ik had het niet eerder gezien ;)
Succes met pompen verder haha.

Guusje, zei

Wat een leuke quilt is het geworden en wat zijn het prachtige meiden. Kan me heel goed voorstellen dat jullie er van genieten.

conny's quilts en creaties zei

Dat was weer een heerlijk oma dagje! Leuke foto's heb je gemaakt.

Chris zei

Ik zit hier met een big smile naar die twee meidjes te kijken. Die snoeten!!! Geweldig.
Je bent oude logjes aan het importeren? Ik hoop dat dat lukt joh, zo jammer als je die kwijt raakt. Succes!

Pauline zei

Succes met het hervinden van je logjes, ik hoop dat het je gaat lukken.
Bedankt dat we van weer een heerlijke dag met de meidjes mochten meegenieten.

Lida zei

Wat een gezellige foto's van de meisjes, wat een heerlijke kindertjes, lekker van genieten! Tot gauw, knuffel
Lida

Anoniem zei

Als ik zo naar opa,s gezicht kijk is dat tv
kijken wel erg spannend voor hem.Enige foto,s,die moet je niet kwijtraken.
Joukje

sylvia zei

jammer van die laatste foto.........grijns!!
En ach, oude blogverhalen, wat geweest is is geweest,denk ik dan maar!
fijne dag morgen, liefs, mij

Vlijtige Handjes zei

Tjeuh ik was je kwijt. Even bijgelezen en weer genoten. Wat hebben jullie mooie dingen gezien en die drie knuffels......heerlijk. Je zult je wel aan het voorbereiden zijn op La Douce France....... Heel veel plezier en laat die blogperikelen maar thuis. Geniet!
Groetjes Anita