donderdag 23 juni 2016

Lekker weertje om naald & draad er bij te pakken.

Ik weet niet hoe het bij jullie is maar hier komt het nu met bakken uit de lucht.
Had ik ff niet op gerekend; vannacht de kussenhoezen allemaal gewassen, konden ze mooi aan de lijn vandaag. Dacht ik.
Afijn, nu draait de droger dus en zit ik met gekruiste vingers dat de boel toch maar niet zal krimpen :(
Nou ja, figuurlijk dan hè die gekruiste vingers.
Want het is natuurlijk excellent weer voor de naaldjes en draadjes ;)
Ik ben met een paar dingen bezig .
Gisteravond weer wat voorbereidend werk gedaan voor de Green tea and sweet beans van 
Jen  Kingwell.
Voor wie hem nog niet kent, dit is hem
Een hele drukke, kleurige dus dit keer.
Wim schrok er van ......:)

Tel je zegeningen

3 opmerkingen:

Rita zei

Wel een mooie vrolijke quilt, ga je ook die vrolijke kleuren gebruiken?

quiltlodge gerda zei

Yep! En dat is eigenlijk niets voor mij. Nou ja, voor de heerlijkheidjes heb ik wel eens heel kleurige gemaakt maar voor ons zelf eigenlijk nog nooit. Vandaar Wims verschrikte gezicht denk ik. ;)
Maar ik had er zo maar eens zin in. We gaan het beleven.

Anoniem zei

Ja, dit wordt wel een hele vrolijke quilt. Ik ben benieuwd. Groetjes Wilma