maandag 21 mei 2018

Inhaalslag

Zo, na alle narigheid is het nu tijd om hier ook maar eens even in te halen want jullie zijn nog wel zo het een en ander van mij te goed hè. Ik ga het wel in kleine stappen doen dus in kleine hapklare blokjes want te lang over mijn laptopje gebogen zitten levert nog steeds wel een beetje problemen in hoofd en nek op. En ik begin gewoon waar ik gestopt ben oftewel bij Pasen want natuurlijk werden er wel eieren gezocht in de tuin. Ga die kleinste heerlijkheidjes maar eens uitleggen waarom de paashaas hen  dit jaar zou overslaan alleen omdat oma en opa niet helemaal tof zijn. Dat gaat natuurlijk niet. Dus opa en oma 's morgens een dikke sjaal om en een dikke jas aan en toch maar de tuin in met een zak eitjes. Oma gaf aan en opa verstopte ze.

Gelukkig maar want de beloning in de vorm van het enthousiasme waarmee gezocht werd en de blije snuitjes bij wéér een gevonden eitje was het dubbel en dwars waard.



En ook Teun zoekt mee; dat was nog wel even een dingetje want oh wee wat is hij gek op chocola. Maar gelukkig waren de heerlijkheidjes er steeds als de kippen bij als hij er eentje dreigde te confisqueren 

Kijk eens oma!!!

Ze bleven gezellig allemaal brunchen en onze grote heerlijkheden waren zo lief geweest om dit helemaal te verzorgen.

Ik tel mijn zegeningen!

1 opmerking:

Ineke zei

Wat fijn dat je er weer bent Gerda, Het is soms best lastig als je nog niet fit bent. Sterkte en beterschap.
En lekker blijven genieten van je kleinkindjes!