woensdag 23 mei 2018

Verkeerde kleur

Dacht ik lekker opgeschoten te zijn met het borduurwerkje voor deze maand.

Oh Oooh, verkeerde kleur gebruikt!

Een rode koe! En ja, die bestaan natuurlijk wel maar zó rood ....?

"Gewoon lekker laten zitten, prima koe toch"? Vond Wim. Maar ja, het huis ernaast had de zelfde kleur en ik werd er niet blij van. Dus... Toch maar voorzichtig uithalen. Was toch ook weer een avondje werk 😕 en daarna vol goede moed opnieuw begonnen en kijk,

 Dat is beter hè! Inmiddels ook het karretje er naast, het gaat goed.

Zo, weer een mooie dag voor de boeg. Ik hoop voor jullie ook.

Tel je zegeningen.

 

2 opmerkingen:

Annelies zei

Ik ben nog niet aan de koe toe. Op de één of andere manier vlot dit borduurtje niet. Iemand van mijn bee had de koe per ongeluk in de kleur van het huisje erboven gemaakt.

Merian zei

Dat was een oeps.
jij hebt je koe al klaar!!;)