maandag 16 september 2019

Lekker bezig geweest

Dit lieverdje is inmiddels ook klaar.
In het vorige berichtje liet ik al een paar hartjes zien, maar ik had er wel al een paar meer hoor.
“Beetje verdelen de berichtjes” dacht ik omdat ik eventjes niet van tevoren weet wanneer het weer lukt om er eentje te schrijven. Vaak schrijf ik ze ook in gedeelten omdat het al snel klachten geeft maar dit wordt een korte dus die gaat hup, in enen.
En nu dus hup, meteen een foto er in van het volgende muisje.
Lieverdje hè 
De rand met blokjes zit er nog niet omheen, ik heb hier even gesmokkeld met een eerder blok wat er onder ligt. Ik wacht er nog even mee tot ik weet naast welk ander blok hij komt te liggen want daar houd ik rekening mee met de rode stofjes.
Nu ben ik begonnen met de taart voor bij de theepot en het kopje; 
dat hoort natuurlijk wel bij elkaar  hè, thee drinken en taart eten! 😋 
Kijk, hij wordt gebakken:
 Zo, die kan de oven in!
Nou ja, zogenaamd ...
Zo, dat was het voor vandaag op het I-padje.
Daaag, groetjes en ...
Tel je zegeningen!

9 opmerkingen:

Ineke zei

Dit is ook een leuk blok, succes met de volgende!

Annie Kingma zei

Lief blok muisje me de hartjes.
Succes met taart bakken en thee-tje drinken.
Groetnis Annie

Elza zei

Fijn dat dit weer gelukt is.

Supergoof zei

Had ik al gezegd dat je een Kanjer bent?
Een hele lieve Kanjer!
:o)

Wilma Kuin zei

Schattig!

quiltlodge gerda zei

Ingrid toch! Ik begin er van te blozen; heel lief van je 😘
Dank je wel!

quiltlodge gerda zei

Ja heerlijk!

quiltlodge gerda zei

Dank je wel! En ja theetje drinken en taart eten, daar zijn we (nog steeds) heel goed in.😃

quiltlodge gerda zei

Dank je wel! En ja, wat zijn die blokken leuk hè. De volgende is in de maak!