woensdag 16 oktober 2019

Heerlijk weekend met Juul

Vorig weekend hadden we nog een heerlijk weekend want Juultje kwam een nachtje logeren.

Ze maakte een heerlijk toetje.
(Bijna) helemaal alleen vanaf een recept in het schoolblaadje,
Ze speelde heerlijk met de Lego, deed een spelletje op de I-pad én hield in haar eentje een geweldig verkleedpartijtje!
Ja ja, in mijn trouwjurk 🥰
Nou houdt onze Juul erg van orde in haar leventje en zie hier hoe zij dat ook even voor ons toepaste. 
Ik laat er een paar zien maar geloof me, in het hele huis was het duidelijk wat wat was.
Deze kregen Wim en ik op ons voorhoofd geplakt.
Geslacht en leeftijd, het kan maar duidelijk zijn :)
en deze kwam op de airfryer 😂
en deze waren om te voorkomen dat we de weg in huis kwijt zouden raken.

en zo waren er ook nog aanwijzingen voor de garage, de trap naar zolder, de kinderkamer, onze slaapkamer enz enz 
Ze heeft heerlijk zitten verven,
Ze werd ingewijd in de kunst van het maken van oma's heerlijke bonbons
En natuurlijk sloten we af bij de Mac.
Het was weer heerlijk om haar even bij ons te hebben!
Ik tel mijn zegeningen 

4 opmerkingen:

Vlijtige Handjes zei

Oh wat heerlijk Gerda. Het verwonderd me steeds weer dat we nu tijd hebben om hier van te genieten. Nog een paar jaar dan mag ik ook op volle kracht genieten.

Floor zei

Heel fijn al die briefjes, dan is het maar duidelijk.
En die toetjes??? Dat zou ik ook wel lusten, ziet er heerlijk uit.

Ineke zei

Wat fijn dat je kleindochter zo geniet van een logeerpartijtje bij jullie!

Unknown zei

Your Affiliate Profit Machine is ready -

And making money with it is as easy as 1-2-3!

Here are the steps to make it work...

STEP 1. Tell the system what affiliate products the system will promote
STEP 2. Add push button traffic (it takes JUST 2 minutes)
STEP 3. Watch the system grow your list and sell your affiliate products all for you!

Are you ready to make money ONLINE?

The solution is right here