dinsdag 19 mei 2020

Laatste muisje

Zo, meteen het laatste muisje er maar achteraan.
Kijk, hier “lekker” bezig met een heerlijk countrymuziekje erbij op de i-pad
Het is het muisje in de bieb.
Zij zit daar heerlijk te lezen met nog een hele stapel wachtende boeken naast zich.
Ik heb me niet helemaal aan het patroontje gehouden; de beentjes en het nekje heb ik maar weggelaten. 
Moet ik natuurlijk eigenlijk helemaal niet vertellen; dan waren ze vast door niemand gemist ;)
Ik had nog even een probleempje met het hoekje van het boek, ik kreeg het maar niet netjes.
Ik zag overal dat dit “vlaggetje” goed was maar ik kreeg het niet netjes weggewerkt. 
Tot Willie (van het vroegere Quiltgebeuren) zo lief was om in een filmpje te sturen hoe ik dat moest doen. En toen zag ik het!
Ik vouw altijd alles vantevoren om en dat moest ik nou nét niet doen.
En kijk ...
Goed hè 
Wat was (en ben) ik blij met dat filmpje!
En nu is ook dat blokje klaar en kan ik je verzekeren dat dit voorlopig écht, zéker weten het áller-állerlaatste applicatiewerkje is dat door mij met de hand ergens wordt opgezet.
Misschien als alles links weer wat soepeler “loopt” dat ik het weer eens probeer maar voorlopig ...
Hier trekt de hele boel nog een beetje maar wat dat betreft is de strijkbout mijn grote vriend.
Maar nu...
Zoals gezegd moet er echt nog een rand omheen.
Ha, ik heb een pracht oplossing!
En die kan ik hopelijk zeer binnenkort laten zien.
(Flauw hè)
Lieve allemaal, tot gauw, pas goed op jezelf en al je lievelingen en vooral:
Tel je zegeningen!
Daaaaaaag 🤗

P.s. Dank jullie wel voor alle lieve reacties, zowel hier als op FB
Jammer genoeg lukt het mij nog steeds niet om achter het kopje “beantwoorden” dat ook te doen.
Ik kan mijn antwoordreactie wel intypen maar als ik daarna op “publiceren” tik, gebeurt er niets 😡

6 opmerkingen:

Floor zei

Fijn dat ook het laatste muizenblokje is gelukt. Jammer dat het door je hand niet goed lukt dat appliqueren, het is leuk werk, maar vergt inderdaad veel van je handen. Gelukkig zijn er nog veel andere leuke patronen, die voor jou makkelijker zijn.

sylvia zei

Goed werk! En die scherpe puntjes zijn gewoon ondingen! Jij hebt bijna een top af, en wat voor ééntje!!

quiltmarjanneke zei

Dappere doorzetter! Mooi geworden!

quiltmarjanneke zei

Dappere doorzetter! Mooi geworden!

Babyfoon zei

Echt super leuk geworden.

Jocelyn is Canadian Needle Nana zei

Still so cute and also beautiful stitching. Happy Stitching from me in Canada!