maandag 14 juni 2021

Teckelblokjes lekker buiten afgemaakt

 Zoals beloofd meteen doorgegaan om met het nieuwe blogje over de teckeltjesblokken.

Zie hier: 

De kippetjes kregen oogjes, snaveltjes en een touwtje voor het ballonnetje.

En Margootje kreeg een neusje, oogje en een tevreden glimlach.

De eitjes kregen een leuk lintje en Margootje weer een gezichtje
En de was hangt nu aan knijpertjes, het lijntje kreeg strikjes waarmee het aan de paaltjes hangt, Margootje een gezichtje en de wasmandjes een opschrift waardoor het voor iedereen duidelijk moge zijn dat het ook echt wasmandjes zijn.
Zo, dat was het laatste nieuws over de teckeltjesquilt voor Emma Sofie.

 Hier en daar wat aanpassingen aan het patroon om het voor mij wat makkelijker te maken; ik ben er helemaal blij mee.

En de volgende is ook al in de maak, dat wordt Margootje met het ezeltje maar daar staan de borduursteekjes wel al op maar moet de boel nog gefestoneerd worden. Dus wacht ik nu weer even op het slechte weer.

Ja, deze quilt is heel erg weertoestand gerelateerd gemaakt 🙃

Tot slot nog even een geweldig briefje waar ik erg om moest lachen, ik hoop jullie ook.

Tel je zegeningen!

4 opmerkingen:

Floor zei

Heerlijk dat briefje :-)
Leuke de teckelblokjes. Ik heb mijn Kersenmuizenquilt van Supergoof ook af.

Coby Breitner zei

Geweldig ik moest ook hartelijk lachen.

Judith zei

Baskutbal, GENIAAL! En je teckeltjes quilt voor jullie Emma Sofie is helemaal leuk.

Annie Kingma zei

Mooie tekkel blokjes, en gezellige post, ook van het vorige.
Gefeliciteerd met alle jarige schatten.
Was een poosje niet geregeld bij de computer, en geen blogs gemaakt.
Hoop dat ik nu weer geregeld langs kom
Groetnis Annie