maandag 26 september 2022

Vervolg op de vorige! Die werd per ongeluk al gepubliceerd maar was nog helemaal niet klaar.

 Dom, dom dom. Ik had niet in de gaten dat ik hem al publiceerde terwijl hij nog niet af was.

Afijn, ik schreef dus al over de moeilijke tijd maar dat het nu een stuk beter gaat en dus zaten wij de afgelopen drie weken weer in Zuid/west Frankrijk, heerlijk aan de kust, prachtig weer. Lekker gefietst, op het strand gelegen en gedobberd op de golven, 

Het kleedje met de dikkebillendames op het tafeltje
Deze schat kwam regelmatig even op bezoek.
En dit is dan dat onovertroffen heerlijke strand met de heerlijke golven waar ik zo graag lekker op lig te dobberen. Niet de hele grote achteraan hoor, maar tussen de grote achteraan en de felle vooraan is het altijd heerlijk dobberen.
En ja, het heerlijke plekje in het bos met plaatsen van tenminste 300 vierk. meter en nu in september helemaal super rustig. Héérlijk en daar schreef ik dus dat vorige berichtje maar ik vind het nooit zo verstandig om tijdens de vakantie op het net te publiceren dat je op vakantie bent.

Afijn, ik dacht hem net even af te maken en dan te publiceren maar dat ging dus mis. Nou ja, meteen maar verder. De hartjesquilt dus. Hij schiet al heerlijk op, ik ben bezig met de bies en ik twijfel nog even of ik tussen de hartjesandjes op de buitenste strook ook nog kleine hartjes zal borduren. Zoals deze:

Dat ga ik wel beslissen als de bies er aan zit. Ik moet nog een klein stukje met de machine en dan de achterkant met de hand aanzomen. Ik ga dat lekker doen tijdens het quiltweekend van Quiltshop Leur, op de Veluwe. 

Hopelijk werkt mijn hand een beetje mee en anders gewoon kleine stukjes en dan eerst weer wat anders doen.

Wat vinden je trouwens van de achterkant? Wat een superleuk bijpassend stofje hè

Zo, we zijn weer bij, ik ga nog even verder met het opruimen van alle vakantieoverblijfselen want Wim die loopt de hele tijd al de benen uit z’n lijf  te rennen en ik begin me nu toch wel een beetje schuldig te voelen.

Dus tot gauw en 

Tel je zegeningen!

3 opmerkingen:

Shirley zei

Gerda wat een heerlijk blogje, Ooh dat strand en dat dobberen op het water, in gedachten dobberde ik mee. Beeldige achterkantstof, past zo mooi bij de voorkant, en wie is er niet gek op hartjes. Fijne quilt vakantie op de Veluwe, en elk steekje is er eentje.

Floor zei

Als je je bericht per ongeluk gepubliceerd heb, kan je in de lijst waar al je berichten staan, gewoon verder bij die waar je gebleven bent.
Ook kan je daar veranderingen in aan brengen of fouten verbeteren, dan weer updaten en klaar is Kees.
Je hartjesquilt ziet er prachtig uit. De achterkant is ook al zo leuk met die hartjesstof, echt één en al hart wat de klok slaat.
Beterschap gewenst, want gezondheid is het belangrijkste.

Ineke zei

Wat heerlijk als je rustige tijden aan het strand bent, want hoog zomer is het veels te druk. Prachtige achterkant Gerda, mooi zoals je het afwerkt. Groetjes, Ineke