zondag 18 september 2022

Anna’s hartjes quilt

 Hallo allemaal, 

Nou dat heeft weer even geduurd hè. Beetje nare tijd gehad. Veel pijn in linkerzijde van mijn lichaam en verminderende functies van arm, hand, knie en voet en daardoor ook onze vakantie verkort van vijf naar twee weken.  Allemaal niet leuk en ik werd met de dag sipper. Na die vakantie meteen weer naar arts en therapeut. Paar gesprekken met de therapeut en de psychiater en gelukkig kwamen zij tot de conclusie dat de depressie werd veroorzaakt door de bovengenoemde symptomen en niet andersom. Naast de gesprekken met de therapeut kreeg ik er een nieuw pilletje bij en Godzijdank helpen die in ieder geval tegen de pijn. Ik heb nu vooral nog last van gevoelloosheid en stijfheid in arm, hand, knie en voet, en af en toe nog pijn. Maar daar kan ik wel mee leven.

Dus… borduren, quilten en patchwork op de hand is nog een probleem maar ha, daar heb ik lekker een mooie machine voor. En nu ga ik jullie lekker laten zien hoe het met de hartjesquilt gaat. Héél goed!

Hier heb ik net de buitenste rand er aan gezet.
En hier zie je hoe ik met dat supervoetje en de tweelingnaald de naadjes aan het doorstikken ben. Ik krijg zo heel precies (door het geleidertje in het naadje te houden) aan twee kanten van het naadje de stiksteekjes.



1 opmerking:

Ineke zei

Oei, niet zo'n leuk bericht, hopelijk wordt het wel allemal beter. Ik kom niet meer zo vaak op blog en lees ik niet meer oudere blogs die er al een paar weken staan. Mooie hartjes quilt, ik wil die van mij ook nog eens af maken. Groetjes, Ineke