zondag 21 oktober 2012

Gevolgen van te veel boomkap


Gezellige zondag.

17 opmerkingen:

  1. Ik zit me te bescheuren...
    Zie je ons al zo netjes in de rij staan of zitten voor één toilet?!
    Wat een leuke foto!
    Groetjes,

    Jeanneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. LOL, ik verwachtte van alles, maar dit niet!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gewéldig, om niet meer bij te komen...!hoe iemand dit leuks weer verzint!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gerda om te gillen. WAT LEUK!!! Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaaf, ben ik blij dat ik een vrouwtjes hond heb!!!!
    groetjes Merian

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hahahaha!!!! Geweldig. Ben blij dat Max er niet tussen hoeft te staan!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik verheug mij op het lezen van jullie reacties; gezellig!