dinsdag 23 oktober 2012

Geweldig speldenkussen

Ben ik toch helemaal vergeten te laten zien ....

Dit speldenkussen heeft Bernadette beebeetje.blogspot.com voor ons (Hollandse België gangers van twee weken terug).
En kijk nu eens, niet alleen heel leuk om te zien maar ook nog eens super praktisch.


In het dekseltje heeft ze een vilten naaldenlapje gemaakt terwijl je de spelden in het onderste gedeelte prikt en door de dikte komen ze daar van  ze lang zal ze leven niet doorheen dus ook bijzonder handig als je met je spulletjes op stap gaat.
Bernadette nogmaals heel hartelijk bedankt, ik ben er superblij mee!

p.s. Ik meen mij te herinneren dat Bernadette het patroon voor dit speldenkussentje van Ellies Quiltplace had, maar zeker weet ik het niet.

7 opmerkingen:

sylvia zei

klopt, het patroon komt bij Ellie vandaan!
ligt hier ook nog in de kast.......;)
liefs, Syl

Lida zei

Gaaf kussentje en inderdaad handig om mee te nemen! Groetjes
Lida

AnitaS zei

Mooi kussen en handig.

Anita zei

Slim speldenkussentje, kunnen ze er zeker niet uitvallen. Leuk om te zien hoeveel verschillende speldenkussen er toch zijn.

Bernadet zei

Graag gemaakt!

Monica zei

Behalve handig ziet het er ook nog eens super-leuk uit!

Chris zei

Dat klopt hoor, van dat patroontje. Errug leuk en heel handig. Ik heb hem zelf ook gemaakt en heb er veel plezier van.
Nog bedankt voor die foto! Hij heeft heel veel succes! Chago lag krom!!