zondag 14 april 2019

Lekker bezig

Gister gezellig met Regina en Dorien naar de beurs in Rijswijk geweest en meteen bij binnenkomst al heel blij. En dat had niets met quilten te maken maar alles met het mondje. Want wat denk je? Staat er daar een mijnheer met een hele tafel vol met de meest verrukkelijke chocolade zoenen ( voorheen negerzoenen genoemd maar dat mag niet meer 😮) Afijn, daar kan je natuurlijk niet zomaar aan voorbij lopen, ik tenminste niet. Meteen eentje tot mij genomen, de dag kon al niet meer stuk en natuurlijk ook een leuke voorraad opzij laten zetten (want stel je toch voor dat ze aan het eind van de dag op zouden zijn 😱) om mee naar huis te nemen. Je kan ze drie weken buiten de koelkast bewaren verzekerde de mijnheer ons. Maar ik moet toegeven dat ze vandaag allemaal (15 stuks) al op gaan. Gister bij thuiskomst was Koen hier met zijn drie heerlijkheidjes en zodirect komen Bas en Joukje met hun drie heerlijkheidjes. Dus ... dat waren de chocolade zoenen.
Maar de beurs ... super weer. Gezellig bijgekletst met leuke mensen en ik zou echt alleen maar lekker gaan kijken want ik had echt helemaal niets nodig  HAHAHAHA
Zie hier, wat ik dus allemaal niet nodig had. (sorry, ik krijg hem niet van zijn zijkant :(
Vullingen voor de lijmstift, paar kleurtjes applicatiegaren, applicatienaalden, quiltnaaldjes, vingerdopjes, schattige stofjes voor de muizen en Margootje quilts, voouwenpennetje met ondermatje voor te appliceren figuurtjes en als laatste het schattige stofje (sampler) met de hondjes voor een quiltje voor Emma Sofietje. 
Ik kan er weer even tegen aan. ;)
Zo, het duurde weer even voor dit berichtje op de blog kwam; ik heb zware problemen met het toevoegen van de foto's. Mijn I padje vertikt dat sinds een tijdje en mijn nog niet zo lang geleden nieuw aangeschafte laptop doet er een eeuwigheid over. Binnenkort zal ik mij maar eens vervoegen bij de Apple store en ze daar vriendelijk edoch dringend verzoeken hier significante verbetering in te brengen. Ben benieuwd! Jullie horen het vanzelf.
Intussen heeft onze Juultje haar C diploma voor het zwemmen gehaald; ons toppertje.
Jongens, ik probeer de foto te uloaden maar #$@%$#& GGGGRrrrrrrr.
Ik stop nu maar even, eerst naar de appe store voordat ik de hele boel hier door het raam mieter!
Maar allereerst gaan we zo een nieuw huis bekijken want dat van ons is verkocht!
Met gemengde gevoelens hoor, het is zo'n geweldig huis en op zo'n práchtig plekje. Vanachter mijn naaimachine kijk ik zo op het IJsselmeer en 's avonds zie ik de lichtjes van Kornwerderzand en de sluizen op de Afsluitdijk . Een knots van een tuin zonder hinderlijke buren en aan de IJsselmeerdijk.
Oei oei, als ik daar allemaal aan denk ….
Maar … we gaan verkassen naar Joure, een leuk stadje waar veel te doen is en met ook een prachtige omgeving met veel water en bossen én waar Maaike, Pieter, Koen en Marrit wonen met Juultje, Sarah en Mats. Wij passen daar vaak en op de onmogelijkste tijden op en naast dat het dus heerlijk zal zijn om lekker dichtbij te wonen zal het dus ook heel veel autokilometers schelen. Wel 5 minuutjes verder bij Bas en Joukje met Anna, Emma en Roos vandaan maar dat is dan toch maar een kwartiertje rijden dus nog steeds heeeeel goed te doen en Anna, Emma en Roos komen gewoon heel vaak logeren en we blijven natuurlijk ook daar gewoon oppassen op onze vaste oppasdag. Afijn, grote veranderingen hier dus en nu ga ik mij even omkleden voor de bezichtiging. Ik hou jullie op de hoogte!
Groetjes en …. tel je zegeningen!

2 opmerkingen:

Floor zei

Was ook op die beurs en heb er twee blogjes aan geweid. Zoveel moois te zien, en natuurlijk ook dingen gekocht.
Maar ik heb me beheerst hoor, geen zoenen gekocht :-)
Jammer dat je je mooie huis gaat verlaten, maar dichtbij de heerlijkheidjes wonen is wel fijn natuurlijk.
Succes met een nieuw huis zoeken.

Ineke zei

Wat gezellig dat je in Rijswijk op de beurs bent geweest, je hebt een prachtige buit gescoord!!! Zo vervelend als je computer niet doet wat je wilt. Zou dat altijd met Apple zijn? Ik heb een "gewone"nooit problemen gehad.
Wel jammer dat je gaat verhuizen, maar dichterbij je heerlijkheidjes is ook zo fijn en makkelijk!
Liefs, Ineke