vrijdag 26 april 2019

Nou daar is hij ; helemaal klaar.
De borders heb ik jullie al van dichtbij laten zien dus dat doen we maar niet weer opnieuw. Maar jullie zijn wel het etiketje nog van mij tegoed.

 
Zo, nou ik ben weer 20 minuten verder voor dit ene fotootje.
Ik word hier echt stapelhoorndol van.
Ik zal deze nog publiceren en dan eens kijken of het verbetert als ik de hele boel er af gooi en opnieuw upload.
Duim maar voor mij want dit wordt hem zo niet meer.
Op de I pad krijg ik ook nog steeds een error melding als ik foto's wil toevoegen ondanks een filmpje op U tube met instructies hoe dat te verhelpen.
Eerlijk gezegd gaat de lol er nu wel een beetje af.
Afijn, ik ga nog één keer mijn best doen.
Jullie horen van me.
(Dit behoort even niet tot mijn zegeningen. 😩)

4 opmerkingen:

Floor zei

Weet niet wat je dan niet goed doet, want ik heb er nog nooit last van gehad.
De foto's stuur ik vanaf mijn fototoestel of tegenwoordig vanaf mijn telefoon zo naar mijn laptop. Sla ze dan op in een fotomap, en kan ze dan als ik een blogje ga schrijven zo ophalen en plaatsen. Gaat normaal supersnel.
Misschien aan iemand vragen die alles weet van dat soort dingen, dat zijn tegenwoordig veel mensen, vooral als ze jong zijn :-)

quiltlodge gerda zei

Lieve Floor, dank je wel voor deze goede tip! Ik maak nu ook eerst een nieuw mapje aan, dan upload ik de foto's van mijn telefoon, dan stop ik ze in het mapje dan naar mijn blog, daar op foto's invoegen, dan de foto's uit het mapje naar het kadertje om ze te uploaden naar blogger en dan invoegen op de blog. Nog steeds niet razendsnel maar het gaat in ieder geval een stuk sneller dan eerst. Nu alleen nog een manier vinden om het op de i pad weer te laten werken. pffff

Ineke zei

Prachtig!!! En succes met alles!

Coby Breitner zei

Je nieuwe blogje is niet te zien??? Die van gisteren.