donderdag 21 april 2022

Pasen!

 En ja, ze zijn al wat groter maar het blijft toch een feest dat eieren zoeken! 

En wat zijn we blij dat we het gewoon weer met z’n allen kunnen vieren. Kerstmis moest nog in kleine groepjes maar nu konden we heerlijk met z’n allen  eieren zoeken en gezellig aan de brunch.



En als alle eitjes gevonden zijn dan worden ze keurig verdeeld 
en gaan we aan de brunch.
Haha, Saar enMats zitten al.
Maar eerst worden er nog even foto’s gemaakt door Bas, onze privé fotograaf.
Het was al weer zo lang geleden dat we allemaal samen op de foto zijn gegaan.
En eentje met al onze heerlijkheidjes.
Iemand vroeg mij laatst hoe het toch met ze gaat.
In mijn vroegere blogjes vertelde ik altijd veel over ze met de nodige foto’s maar nu ze groter worden is dat toch wat minder geworden. Vooral voor de oudste drie vind ik dat wat moeilijker worden in verband met hun privacy. Maar dit mocht gelukkig van iedereen.
En vooruit, ook eentje van mijn lieve schat en mijzelf.

Oh ja, ik moet ook nog even melden dat ik de plotter terug heb en jaaaaaa, joepie, hij doet het!
Ik heb al een heleboel vierkantjes en hartjes door hem laten snijden. Ideaal, alles precies even groot.
In een volgend blogje zal ik daar iets van laten zien.
Dus tot dan! 🤗
En natuurlijk eindig ik weer met:
Tel je zegeningen!

2 opmerkingen:

Floor zei

Wat gezellig dat iedereen er met Pasen was. Eieren zoeken blijft leuk natuurlijk.
Mooie foto's van de hele familie.

Coby Breitner zei

Nou dat was een gezellige zonnige Pasen. Helemaal begrijpelijk over de foto's met de kinderen erop. En wat had je nou toch een leuke jurk aan.