dinsdag 20 augustus 2019

Hele lieve verrassing!

Eerst iedereen weer hartstikke bedankt voor alle lieve en bemoedigende reacties op het vorige berichtje. Wat geweldig is dat toch!
En dan...
Kijk nou toch eens wat ik vanmorgen bij de post vond!
 
Hoe ontzettend lief is dat?!
Rita van het Quiltlokaal in Sneek had mijn vorige blogje gelezen en besloot, als stimulans, mij een nieuwe plakstift te sturen. Daar krijg ik nou tranen van in mijn ogen; heel heel hartelijk dank lieve Rita!
En van Koen kreeg ik deze tekening met boodschap.
Getekend en geschreven door Saartje. 
Ze heeft hun gastouder gevraagd voor haar op te schrijven “Wordt maar gauw beter lieve oma” en heeft het toen op haar manier na geschreven. 
Met een bloemengrasveldje er bij getekend.
Lief hè 
Daarna in een envelop aan mij geadresseerd met de opdracht aan papa om hem in de brievenbus te doen want dan brengt de postbode hem en is het een verrassing.
En nu komen net de drie heerlijkheidjes uit Bolsward binnen dus ik ga snel stoppen.
Dag lieve allemaal, 
En denk er om
Tel je zegeningen!

5 opmerkingen:

Ineke zei

Wat ontzettend lief van Rita, nu kan je verder met je blokken. Ook zo'n lieve tekening van Koen! Sterkte!!!

Madammeke Ongeduld zei

wat is dit toch super, zo verwend worden
geniet er van

quiltlodge gerda zei

Haha, Ja Koen gaf mij de envelop maar de tekening was van ons heerlijkheidje Sarah hoor (zijn dochtertje).

Elza zei

Wat lief allemaal

Lida zei

Wat kun je nog meer wensen als zulke lieve beterschapswensen van zo'n schat. En cadeautjes zo onverwacht dat maakt een dag perfect! Geniet van de kleine dingen! Liefs
Lida