zaterdag 28 maart 2020

Bloed, zweet en tranen ...


Nou, ook het derde kersenmuisje staat juichend bij haarvriendinnetjes op de taart  😃
Het is me gelukt maar wel letterlijk met bloed, zweet en tranen.
🤪
Bloed, van alle keren dat ik in mijn hand of een van mijn vingers prikte of zelfs knipte.
Zweet, van de inspanning om het netjes te krijgen.
En tranen, van frustratie
als het niet wilde lukken.😤
Gelukkig kwam het allemaal goed en Roosje en ik zijn er helemaal blij mee dus het was het allemaal weer waard.
Maar ik weet nu even niet wanneer ik aan het volgende blok begin hoor😫
Haha hoor haar, wedden dat ik me toch weer niet kan bedwingen komende week?
Groetjes en 
Tel je zegeningen!

P.s. Lieve allemaal, ik vind het heerlijk om jullie reacties te lezen!
Maar helaas lukt het me niet om ze te beantwoorden; mijn antwoorden worden gewoon niet gepubliceerd 😡
Als iemand de oplossing hier voor weet dan hoor ik dat héél héél graag!

11 opmerkingen:

Supergoof zei

Lieve Schat je bent een Kanjer!! Met de hulp van Roosje en de Kersenmuisjes gaat het je lukken! Maakt niet uit dat het jaren duurt, als jullie het maar leuk hebben samen! XX

Yvonne zei

Wat weer een schattig blok. Prachtig gedaan😘😘

Ineke zei

Het is weer een prachtig blok geworden, Gerda. En ik weet het zeker dat er nog meerdere volgen.

Annemiek zei

Superleuk en goed gelukt. Al die kleine borduursteekjes en kleine schoentjes. Petje af hoor. Goed weekend

Coby Breitner zei

No problem je moet ook geen opmerkingen beantwoorden,zonde van je tijd en inspanning. Ga maar lekker appliceren, ik vind het prachtig geworden. Stay home and quilt on.....

quiltmarjanneke zei

Mooi Gerda! De aanhouder wint!

Jocelyn is Canadian Needle Nana zei

How wonderful you have 44 years together now. It is more precious in these uncertain times. But this block is beautiful...it may be worth the blood, sweat and tears! Happy Stitching from me in Canada where I'm staying inside.

Chris zei

Wat een enig, gezellig blok is dit. Tja, wel veel werk, maar dan héb je ook wat.
Als ik niet rechtstreeks kan beantwoorden, kopieer ik de reactie en plak het gewoon in een mailtje. Dat gebeurt nogal eens.

Els zei

wat geweldig dat je dit weer doet ,trots hoor zo jammer dat ons bezoekje niet door kan gaan maar ja komen betere tijden
liefs els

Els zei

nog maar keer proberen ,geweldig dat het je weer lukt ga zo door ,zo jammer dat ons bezoekje niet door kan gaan maar komt vast goed .liefs ton en els

Merian zei

Is een hele mooi taart geworden. Super knap van je, jou doorzetting.
groetjes Merian