zaterdag 21 maart 2020

Raadsel opgelost!

Gelukkig, het raadsel is opgelost!
Yvonne, je bent een ongelofelijk lieve schat 😘😘😘
Nogmaals heel heel hartelijk dank voor deze over de top lieve verrassing!

En kijk eens wie er vanmorgen voor ons raam stonden te zwaaien om ons even gedag te zeggen?
Jawel, Koen en Marrit met drie van onze heerlijkheidjes!
Zo lief!
Maar ooooh wat moeilijk om je dan te beheersen en niet naar buiten te rennen voor een knuffel.
Toch maar even de deur open gedaan voor iets lekkers maar wel op veilige afstand gebleven.
MOEILIJK!
Helemaal toen Juul ook nog zei dat ze zo graag even wilde knuffelen.
We hebben het niet gedaan.
Wel heel veel handkussen de lucht in gestuurd en daar moeten we het voorlopig maar even mee doen.
En natuurlijk Skypen met alle kinderen en heerlijkheidjes, wat een geluk dat dat er is.
Zo, en nu weer even een half uurtje borduren.
Goed opletten dat de stof niet dubbel zit (want dat voel ik namelijk niet ) lastig, maar het lukt!
Ik heb me heel hard voorgenomen om binnenkort ook het appliceren weer te gaan proberen.
Lekker.
Vandaag hier een lekker zonnetje maar wel een koude wind, jammer.
We zijn echt aan de lente toe hè.
De tuin laat al duidelijk zien dat het er echt aan zit te komen.
Oh en vergeet ik bijna het goede nieuws van vandaag:
De eigenaar van ons nieuwe huis verhuist op 19 mei dus ook onze verhuizing zit er aan te komen!
Er hoeven gelukkig geen grote verbouwingen plaatst te vinden; vloerverwarming aan laten leggen, nieuwe PVC vloeren beneden en laminaat boven en een nieuwe keuken.
De rest kan allemaal als we er al wonen. Hopelijk eind juni begin juli.
Zo’n zin in!
 En nu natuurlijk hopen dat Corona geen roet in het eten gooit.😩
Zo, dat was het weer voor vandaag.
Ik zou zeggen, pas goed op jezelf en op iedereen die je lief is en als je veel vrije tijd hebt stort je lekker vol op onze hobby en vooral
Tel je zegeningen!
😘

3 opmerkingen:

Marguerite zei

Zo herkenbaar.
Ook ik zwaai naar mijn moeder. Zet boodschappen op de deurmat.
Mijn dochter alleen via de app.
Even volhouden dan is het over een poosje hopelijk weer normaal.

Coby Breitner zei

Toch fijn dat de kids langskomen voor zo'n buiten bezoekje. Gezellig hoor de blogjes weer en heel dapper dat je weer gaat proberen te appliceren. Manieren vinden. Ik heb zelf manieren gevonden, misschien niet de juiste manier maar met bv een iets dikkere naald (ook voor het gevoel wat er niet is).

Ineke zei

Het is zo moeilijk om afstand te bewaren, maar het is wel veel beter. Wat een prachtig borduurwerk. Succes met de applicaties. Stay safe.