vrijdag 20 maart 2020

En meteen nog eentje

Nou, dat is een tijd geleden zeg.  Het vorige berichtje is al van november en had ik wel al geschreven maar nog niet geplaatst omdat ook het werken op laptop en I pad niet echt lekker ging. En ik in een behoorlijke dip raakte. Mijn linker hand en arm liggen nog steeds behoorlijk dwars ook al kan ik er gelukkig wel weer het een en ander mee. Alleen het appliceren is nog behoorlijk lastig en heb ik tot nu toe niet meer gedaan. Het is nog te moeilijk om kleine lapjes op hun plaats te houden en tegelijkertijd de liefst onzichtbare steekjes te maken om ze vast te zetten. Ik borduur af en toe wat op een hele grote lap én dankzij de bemoedigende en altijd lieve berichtjes van Willie (Aalders) heb ik een quilt op de machine gemaakt. En ik kan jullie wel vertellen dat ik nog nooit zo blij met en trots op een quilt ben geweest. Kijk maar eens, niks ingewikkelds maar boy oh boy wat ben ik er blij mee!
Helemaal mijn stijl.
En dankzij mijn heerlijke machine deze mooie quiltsteken om hem door te pitten.

Het enige wat ik met de hand heb gedaan was het tegenzomen van de bies.
En dat deed ik lekker op mijn gemak tijdens een heerlijk weekje op Terschelling.
Ik heb over deze quilt ongeveer drie keer zo lang gedaan als eerst maar de voldoening dat het weer gelukt is maakt dat helemaal goed.
Waarvoor nogmaals mijn grote dank naar Willie, zij gaf me het zetje om het gewoon te proberen.
Dank je wel lieve schat!😘
En nu, over grote schatten gesproken! 

Krijg ik vanmorgen zomaar zo’n prachtige Lockdown Survival Kit van de House of quilts door de postbode aangereikt.
Niet besteld, dus meteen een appje gestuurd of dat wel klopte.
En wat denk je? Is besteld door een anonieme lieverd die mij er mee wilde verrassen en Janine mag niet zeggen wie dat is.
Allemachtig, ik ben er helemaal beduusd van!!! 
Maar ........... ik wil natuurlijk wel diegene helemaal hartstikke uitbundig bedanken!!!!!!!
En dat kan ik nu niet. 😢😢😢😢
Dit is erger dan die Valentijnskaart van een onbekende Valentijn die ik op mijn 16e kreeg 🙃
Dus nu doe ik het maar op deze manier:
Lieve, lieve, lieve onbekende schenker, je hebt geen idee hoe blij ik met deze verrassing ben en ik vind het vreselijk dat ik je niet persoonblijk kan bedanken maar met dit berichtje richt ik me wel rechtstreeks tot jou!

❤️❤️❤️😘😘😘Héél, héél hartelijk bedankt voor deze fantástische verrassing!!!!! 😘😘😘❤️❤️❤️
En nu maar hopen dat zij dit leest!
Jammer genoeg kan ik hier geen foto van het pakket bij zetten want het is een verrassingspakket van The House of Quilts en ik wil de verrassing natuurlijk niet verpesten voor anderen.
Lieve allemaal, ik hoop dat het met jullie allemaal goed gaat! 
Pas goed op jezelf en je dierbaren in deze rare tijd.
En... ik heb de smaak weer te pakken en het typen lukt weer redelijk dus ik hoop snel weer een berichtje te plaatsen!
En dit blijft natuurlijk altijd het zelfde:
Tel je zegeningen!


5 opmerkingen:

joke zei

Fijn dat je weer op je blog kan schrijven. Wens je alle goeds de komende tijd.


Anoniem zei

Jammer dat je linkerarm en hand nog niet helemaal goed gaan. Maar wat goed dat het met de naaimachine is gelukt. Wat een mooie steek hebt je gebruikt. Je quilt is mooi geworden.
Je bent heerlijk verwend door de onbekende, wat lief van haar of hem 🙄 (je weet maar nooit). 😉
Pas jij ook goed op jezelf.

Coby Breitner zei

Geweldig dat je weer zo heerlijk bezig bent en voortvloeiend een heerlijk lang blog. Ken je niet persoonlijk maar heb je blog gemist hoor. Ik vind dat je nog razendsnel de quilt gemaakt hebt. Zeker in deze tijd is het toch heerlijk een hobby te hebben. Het gaat om het doen en niet hoe snel.

Marion van de Sande zei

Wat fijn dat je weer schrijft, ik heb je schrijfsels gemist. Iedere dag een stapje en zolang er meer stapjes vooruit dan achteruit zijn ga je de goeie kant op! Én de lente komt eraan!

Mooie quilt, goed gedaan!!

Ineke zei

Wat ontzettend lief cadeau!