zaterdag 15 april 2023

Meteen maar weer verder..

 Oké, de De Landerhartjes,

Waar was ik gebleven? Even terugkijken.

Bij hartjesblokje nummer 8

Ik geloof dat ik de nummering niet helemaal op orde heb 🫤 Morgen  maar eens even kijken, dan moet ik even naar boven en ik zit nu beneden even lekker na te genieten van het logeerpartijtje van Juul, Saar, Mats én Obi. Koen en Marrit gingen lekker een avondje uit en wij hadden het grote genieten van de aanwezigheid van bovengenoemde vier.

Feest in de tent; om elf uur gisteravond sliep er nog geen een en ook de preek van Wim hielp helemaal niet. Geeft niks toch, dat hoort er bij als je bij opa en oma logeert. Bovendien sliepen ze met z’n drietje op de kinderkamer; Saartje en Mats in het grote bed en Juultje op een matras op de grond. Afijn om kwart over elf moest het feest toch maar eens afgelopen zijn dus gevraagd wie er bij mij in ons bed wilde. Ik dacht dat scheelt er alvast één in de feestvreugde. Saartje stond meteen klaar dus ik lekker met haar in ons bed en binnen 10 minuten sliep zij als een roosje. Maar ondertussen ging het feest bij de andere twee gewoon door dus ben ik daar maar naar toegeslopen en lekker bij Mats gekropen. Hij mag dan graag even lekker op zijn ruggetje worden gekrabd en ja hoor, ook hij sliep binnen 10 minuutjes en Juultje ook. Vanochtend zag ik dat Saartje nog weer even bij Juultje was gekropen. Samen op het kermisbedje. 😍

Dus ik weer naar beneden maar het was intussen wel 23.45 uur dus ik wilde ook wel naar bed. Zo gezegd zo gedaan, heerlijk. Tot 0.30 uur. Rare geluiden van beneden > Obi wakker! 

Vijf minuten aangehoord en toen besefte ik dat hij tegen de deur opsprong en aangezien ik geen zin had in lelijke krassen op de deur en/of muur ben ik naar beneden gegaan. Bleek hij tegen de lichtknop te zijn aangesprongen en dus baadde de kamer in het licht. En hij was zó uitbundig blij toen ik binnenkwam dat ik besloot maar niet terug naar boven te gaan want dat zou hem niet worden en wat doe je dan? Nou, lekker samen in zijn bedje op de bank. En dat ging prima, na nog een vijf minuten durende liefdesbetuiging van zijn kant zocht hij een lekker plekje dicht tegen mij aan en viel in slaap. En zo hebben wij dus een heerlijk nachtje samen door gebracht. Niet dat ik heel veel geslapen heb maar het was heerlijk. Vanmiddag maar even een tukkie gedaan om wat slaap in te halen. Rond het middaguur hebben Koen en Marrit het hele spul weer opgehaald en ben ik nog even in bed gekropen.

Maar ik had het over de De landerhartjes. Sorry, even afgedwaald.

Nummertje 8, toch?

Dat was er eentje met verschillende stofreepjes. Leuk idee!


Zó leuk dat ik er meteen maar weer twee van heb gemaakt, kon het weer niet laten. En toen zag ik in de groep nog een leuk ideetje. Iemand had de streepjes schuin genaaid! Dus even gevraagd of zij er bezwaar tegen had als ik haar ideetje even “leende” en gelukkig geen enkel probleem. En dat werd deze,

Ook weer helemaal blij mee! En je begrijpt het al, ik was weer zo lekker bezig dat ik een nieuw ideetje dat bij me opkwam ook maar meten heb uitgevoerd 🙂
Kijk,

Ook weer hartstikke leuk toch? Met dank aan mijn geweldige machientje.
En nu is dus nummer negen aan de beurt. Niet te geloven maar ik ben er nog niet aan begonnen. Maar ook wel weer logisch natuurlijk als je zulke heerlijke logeetjes heb, dan ga je niet op je quiltkamer achter de machine zitten.
Maaaaaar…. Morgen is er weer een dag!
Dus ….
Maar nu ga ik lekker een kopje thee drinken met mijn lief en genieten van een vrije zaterdagavond!
Groetjes van mij en
 tel je zegeningen!

4 opmerkingen:

Coby Breitner zei

Zo herkenbaar dit soort avonden.
Als je weet dat het de volgende dag weer goed komt is het OK toch.
Fijne zondag, groetjes Coby

Anoniem zei

Wat een verhaal, met de kleinhond en kleinkinderen 😂

OmaSannie zei

Wat een verhaal met de kleinhond en kleinkinderen ❤️❤️❤️❤️

Anoniem zei

Wat een leuk verhaal over de logeerpartij ,heerlijk