woensdag 24 januari 2018

Belofte maakt schuld

Gister ben ik ruim drie uur bezig geweest om mijn berichtje gepubliceerd te krijgen. 
Niet gelukt; balen!!!
Vanochtend kreeg k een mailtje van Grietje die vertelde dat zij hem wel zag maar niet kon openen.
Vandaag nog maar eens proberen maar i deel hem wel even op in drie verschillende berichtjes zodat ik niet weer een paar uur voor nop bezig ben.
Allereerst,
beloofde ik om zondagavond te laten zien hoeveel ik opgeschoten was met de Groene thee en zoete bonen. 
Nou dat was dus helemaal niets.
Zat ik zondag er helemaal klaar voor om lekker te gaan doorpitten, quit op tafel, draad, naalden en een schaartje onder handbereik en wat denk je, vallen er hier drie heerlijkheidjes met hun papa en mama binnen.
Tja, dan gaat alles uiteraard meteen weer aan de kant.
Maar gelukkig had  ik maandagavond voor het eten nog een verloren uurtje om de schade in te halen.
Dat was maar een uurtje dus heel veel heb ik niet gedaan.
Maar goed, met een beetje bluffen lijkt het misschien toch nog heel wat ;)  
Dus hier komt hij,
Kijk eens aan, VIER hele cirkels en óók nog een paar rechte lijntjes.
Goed van mij hè, ahum hum.
Oké en dan nu het spannendste moment van vandaag;
kijken of ik dit berichtje gepubliceerd krijg!

Groetjes en hopelijk tot zo voor het tweede gedeelte van dit berichtje

1 opmerking:

Ineke zei

Ja hoor, het is gelukt, mooi je vrolijke quilt!