donderdag 25 januari 2018

Spannend.

Nou, daar ben ik dan via de nieuwe app.

Ik ben zó benieuwd of het lukt.

Eerst maar eens even vertellen dat Emma gister heeft afgezwommen voor haar A-diploma en natuurlijk waren wij ook van de partij.


Samen met haar papa en mama,Anna en Roos en pake en beppe.

Bas had een middagje vrij genomen want het watertrappelen hoefden de kindertjes niet alleen te doen. 

Zó leuk, ze mochten allemaal een papa, mama, broertje, zusje, opa of oma meenemen die mee zouden doen bij het watertrappelen en daarna onder gejuich allemaal een baantje zwemmen en er weer uit. 

Thuis gekomen gezellig cadeautjes uitpakken en de heerlijke (leuke) taart eten die Joukje gebakken had.

Kortom, het was een zeer geslaagde (in meerdere opzichten 😄) middag.

  ,

Zo, en nu maar eens kijken hoe het publiceren met deze app gaat.

Groetjes en maak er een fijne dag van.


11 opmerkingen:

quiltlodge gerda zei

Mmm, alleen nog even kijken hoe ik de afstand tussen de regels kan veranderen en hoe ik de tekst kan centreren. Verder prima hè.

Madammeke Ongeduld zei

een diploma super, en dan de taart te mooi om aan te snijden

Mieke van Minnen-Kanis zei

Leest prima!
En hartelijk gefeliciteerd met je kleindochter.

conny's quilts en creaties zei

Hoi Gerda
Je vroeg mij iets mbt een app, maar eerlijk gezegd weet ik niet wat je bedoelt, ik zie ook geen verschil op jouw blog (en op de mijne gaat alles net als anders) groetjes, Conny

Annelies zei

Prima met de app ! Wat een mooie zwemtaart !

Floor zei

Nou goed gelukt die app, net als het afzwemmen van Emma.
Wat een leuke taart is dat, die is vast al helemaal op gegaan en Emma mocht zichzelf opeten :-)

Ineke zei

Gefeliciteerd voor Emma met haar zwem-diploma. Wat een prachtige taart.
En gefeliciteerd voor jou dat het is gelukt met je app!
Fijne avond

Vlijtige Handjes zei

Zo die is binnen! Ik zal ook eens naar de app gaan kijken.
Fijne avond

BezigeBijMirjam zei

Hoera, diploma A! En wat een super leuke taart!🤗

KijkDaarIs zei

Wat knap van Emma...die taart is dik verdient
Wat een leuke taart ook !!
Fijne dag

quiltelle zei

Gebruik je de betaalde app? Ik zie nl geen gratis versie meer. Ik ga hem ook downloaden want ik vind het vooral handig om foto's in de blog te zetten vanaf de telefoon.