woensdag 24 januari 2018

Tweede deel van het vorige berichtje

Jaaaaaaa, gelukt!!!
Nu meteen maar door met de volgende.
Moet ik even bedenken waar dat ook alweer over ging.
Oh ja, over maandag.
Maandag was namelijk mijn borduurdagje met een vriendin.
Nou zeg ik wel "borduurdagje"maar eigenlijk hebben we alleen maar gekletst.
Geeft niks, we hadden elkaar ook al een heel poosje niet gezien dus ....
Maar we hebben wel de afspraak gemaakt om de volgende keer écht maar dan ook écht weer iets nuttigs te doen (onder het kletsen natuurlijk want dat kunnen we als de besten.)
Kijk, dit had ik bij me:
Ook zo eentje die al een tijdje loopt, ik geloof dat het een cal uit2014 is, randje per week.
Ik vind het altijd een heerlijk werkje om mee te nemen op vakantie, niet zwaar, neemt niet te veel ruimte in en een heerlijk relaxed werkje voor in de luie stoel.
Maar ..... als ik op deze manier door ga dan wordt het dus wel 2024 voordat hij eens af is en de randjes van 2015 moeten eigenlijk ook nog ;)).
Dus heb ik besloten om hem toch ook buiten de vakanties eens wat vaker ter hand te nemen.
Zie je, de intentie is er wel, nu nog de uitvoering. ;)
Nou dacht ik:
"Misschien heb ik een beetje een stok achter de deur nodig."
Maar waar haal ik een stok vandaan?
En toen dacht ik aan jullie!
Als jullie mij aan het eind van het jaar nou eens fijntjes aan dit voornemen gaan herinneren.
En dat mag heel lief maar ook verontwaardigd of verwijtend als blijkt dat ik nog geen meter ben opgeschoten.
Ik denk dat dat voor mij geen stok maar een hele balk achter de deur zou zijn.
Dus, afgesproken?

Zo en dan was dit het tweede gedeelte van mijn bericht van gister.
Groetjes en tot zo voor het derde gedeelte. (Hoop ik.)

2 opmerkingen:

Anoniem zei

We zijn alweer een dag verder en hier is de eerste stok. Zo te zien ben je met de randjes al dik over de helft, dan moet de rest toch ook lukken zeker? Ik durf het haast niet te zeggen maar ik ben bij, tot de laatste zaterdag. Dat moet ook wel want als ik een paar keren oversla, verslons ik de boel. Ik ben mijn eigen stok en dat werkt. Sterkte en veel borduurplezier.

Ineke zei

Hmm...deze randjes heb ik ook geborduurd. Tot de laatste randje, fietsjes waren het, ik heb er 1 gedaan en toen opzij gelegd. Ook niet af.
Ga het toch maar eens oppakken ;-)
En als ik het af heb, herinner ik je aan deze :P
Groetjes, Ineke