woensdag 17 maart 2021

De muisjes helemaal klaar!

 En jawel hoor helemaal klaar!
Een half jaar geleden zat ik er nog zó doorheen dat ik bang was dat het me niet meer zou lukken om hem ooit nog af te krijgen. En nu ligt hij klaar om Roos er mee te verrassen. 
Dat had vandaag moeten gebeuren maar helaas, eergisteren is Emma positief getest dus het hele gezin in quarantaine. Emma is besmet door een jongetje uit haar klas (groep 6); beide ouders positief getest en kinderen gewoon naar school laten gaan. 

Onder welke steen heb je dan geleefd het afgelopen jaar?

 Gisteren zijn wij ook getest omdat we woensdag nog hebben opgepast. Wij moeten nu dus ook binnen blijven tot we de uitslag hebben. Hetzelfde geldt voor Joukjes ouders en de gastouder. Zo snel kan het dus gaan. Maar goed, wij hebben geen klachten dus gaan we er vanuit dat we negatief zijn. Hopelijk snel de uitslag.

Voor alle zekerheid wel Koen nog snel gemachtigd om voor ons te stemmen.

Afijn, de muisjes. Komt ie:

2.10 x 1.40m
En het etiket,
Het wordt een verrassing voor haar want vorige week vroeg ze er nog naar en vertelde Joukje haar dat het nog heel veel werk was en dat we hoopten dat hij voor haar verjaardag (12 juni) klaar zou zijn.
Als we de uitslag van de test hebben gaan we hem brengen. Dan leggen we hem voor de voordeur neer en kijken dan door het raam als zij hem uitpakt.🙃
En inmiddels heb ik de smaak zó te pakken dat ik ook meteen aan een kussentje voor Emma ben begonnen. Dan krijgen ze ze tegelijk.
Weer van zo’n fantastisch patroontje van Supergoof. Ook deze festonneer ik met de machine.

Hopelijk is het vanmiddag klaar 🤞
Dus ik ga er nu meteen weer mee verder, 
Fijne dag allemaal en 
Tel je zegeningen!

4 opmerkingen:

Floor zei

Heerlijk dat de muisjesquilt nu af is. Wat een verrassing zal dat zijn.
Hij is super leuk en fleurig geworden.
Balen zeg die positieve testuitslagen.
Ja als er één ziek is volgen er snel meer, heel lastig dat iedereen dan moet binnenblijven.
Hoop dat je snel te uitslag krijgt.
Ondertussen maar een leuke teckel-kussentje gaan maken.

Supergoof zei

Zo gaaf jouw Kersenmuisjesquilt!! Je bent een Kanjer en een geweldige oma!
XX

quiltlodge gerda zei

Dank je wel lieverd! Weet je, ik ben dan ook gezegend met een stel geweldige kleinkinderen en jij maakte een geweldig patroon! Één plus één maakt twee.

quiltlodge gerda zei

Hoi Floor, ach ze is er zó blij mee! Daar word je vanzelf zelf natuurlijk ook heel blij van. Het kussentje is inmiddels ook klaar; ik heb de smaak van het festonneren op de machine helemaal te pakken. Gelukkig!