donderdag 4 maart 2021

IJspret

 Oei, oei, wat loop ik weer achter!

Nou, komt ie hoor:

Ik begin met dat heerlijke weekend met ijs. Alle heerlijkheidjes hier vanuit de tuin schaatsen, wat een gezelligheid! En wat schaatsen ze al goed; “komt door het skeeleren oma.”  Jammer dat ik hier geen filmpjes kan inzetten. Schijnt wel te moeten kunnen maar hmmm mij lukt het niet.☹️  

Maar goed, iedereen lekker aan het schaatsen behalve Mats. Wel even geprobeerd maar dat ging echt nog niet, wel hilarisch om te zien want hij hield zich helemaal slap dus hing hij aan de handen van degene die hem vast hield terwijl zijn benen en voeten alle kanten op zwabberden. 

Hier even een kleine compilatie

Wim “prepareert” de baan

Daar gaat Saartje
En Juul gaat pootje over door de bocht.
Mats aan de zwabber met opa.
Lopen gaat toch beter.
Oh nee, toch niet!

Kijk dit gaat pas echt goed:
 En Juul trekt hem als een echte grote zus gezellig in de rondte op het sleetje 🥰
Anna, wat is ze al groot hè 
En Emma, 
zij en Roos beiden op de kunstschaatsen van Maaike van vroeger.
Roosje, Kijk haar eens gaan!
En ja, natuurlijk is oma dan de “koek en zopie”

Warme chocolademelk mét klopklop en marshmallows.


En na afloop weer doorwarmen met popcorn.

Nog eentje van een trotse blije opa.
Zo dat was een heeerlijk weekend en daarna ook nog een vakantieweekje met heel veel gezellige logeerpartijtjes.
Volgende keer laat ik zien wat Anna en ik maakten in die week!

4 opmerkingen:

Marguerite zei

Wat lijkt het al weer lang geleden.
Al was het vandaag ook flink koud

Floor zei

Dit ga je niet geloven! Ik liep net door het park en bedacht me opeens dat ik al zo lang geen blogje van je had gelezen. En kijk eens aan, ik word op mijn wenken bediend.
Leuke foto's van het schaatsende volkje, beetje klein, dus moest ze vergroten op ze goed te zien.
Maar leuk om ze allemaal tegelijk bij jullie te hebben en te genieten.
Hopelijk nu snel wat meer voorjaar en genieten van de bollen en plantjes.

quiltlodge gerda zei

Nou hè. En dat terwijl ik eigenlijk de lente al in mijn hoofd had. Dat idee maar weer even in de kast gezet 😩. Groetjes

quiltlodge gerda zei

Hoi Floor, lekker gewandeld in het park? Van mij mag het ook voorjaar worden hoor!!! Waren de foto’s zo klein doordat je op je telefoon keek of kwam het door mijn blog? Dan moet ik er iets aan doen.
Groetjes