zondag 6 januari 2019

correctie

Oh ooo, ik heb een foutje gemaakt gister.
Dat lekkere eten in Banff was niet op een oergezellig terrasje, dat was namelijk later in Whistler. Wim zag het meteen aan de foto. Daar kan je namelijk nog net de stoelen zien waar we op zaten en die stonden binnen. Hij probeerde mij nog uit te leggen waar het dan wel was. Maar ik kon het me echt niet meer voor de geest halen. Totdat hij via het account van de de credit card de naam van het restaurant kon achterhalen en mij toen via google foto's kon laten zien. En Pling.... het lampje in mijn hoofd ging aan en ik wist het weer. Oh jaaaaa, daaaaar!
Tja, dat krijg je als je zo lang wacht met het reisverslag.
Kijk, hier was het en op de foto van het eten zie je nog net een stukje van de blauw/grijze stoelen.
Zo, dat is recht gezet, nu eerst koffie. Nou ja koffie; ik drink nooit koffie, ik word er misselijk van. Maar Wim wel en op zondag in de winter neem ik dan een lekkere Irish coffee. Ja, daar heb ik dan weer geen last van :) :) :)

2 opmerkingen:

Ineke zei

Volgende keer in Banff moet je echt proberen in the Grizzly House te gaan eten! Zo lekker!

quiltlodge gerda zei

Ik hou hem in mijn achterhoofd! Dank voor de tip.