zondag 24 maart 2019

Zaterdag 2 juni, Amsterdam Schiphol naar huis

De vlucht verloopt prima, gelukkig geen akelig weer of van die vreselijke luchtzakken. We vliegen over IJsland en Groenland waar ik zelfs iets van heb kunnen zien.
We worden weer heerlijk verwend door de KLM, we slapen wat, kijken wat films
 
 
En voor we het weten zien we de kust van ons eigen mooie landje al weer verschijnen.
 En even later taxiën we richting de gate van Schiphol.
We hebben het in 8,5 uur gedaan i.p.v. de verwachte negen uur en gelukkig hebben de kinderen ons ook al laten weten dat ze daar van op de hoogte zijn.
Het duurt wel een beetje lang voordat de koffers er zijn maar ik heb mijn schatten al gezien door de grote ramen (waarbij ik in mijn haast en enthousiasme als een tuimelaartje door mijn zware rugtas ondersteboven kukelde 😀😏😬.) Maar als we eindelijk alles op het bagagekarretje hebben geladen en door de schuifdeuren de aankomsthal in lopen komen er vier heerlijkheidjes op ons af gestoven en vliegen ons in de armen,  om de hals en om de benen. Wat een feest!
 Ik moet er warempel een beetje van huilen.

Het was weer een fantástische reis maar het is ook weer om fijn thuis te zijn.

1 opmerking:

Grietje vanKempen zei

It moaiste paed is it paed werom!!